مدیرکل بانوان استانداری کرمان:

وظیفه ما انتقال فرهنگ فاطمی به جامعه است

«فاطمه سادات حسینی» گفت: ما باید بتوانیم پیوند عمیقی با جوانان امروز برقرار کنیم که در این راه حضور مادران و همسران ایثارگر برای کمک به انتقال فرهنگ فاطمی و زینبی به نسلی که جنگ را ندیدند، بسیار مهم است.
کد خبر: ۳۳۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱ - 02February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «فاطمه سادات حسینی» در مراسم اجتماع فاطمیون در فرهنگسرای کوثر با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) که فرمودند: «ما انقلاب خود را مدیون زنان هستیم»، اظهار داشت: زنان ما در صحنه‌های مختلف حضور پرشور و فعال داشتند و قطعا اگر بانوان در جهت پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی و در صف اول حضور نداشتند، اهداف مورد نظر حاصل نمی‌شد.

مدیرکل بانوان استانداری کرمان افزود: انقلاب 40 ساله برای به ثمر رسیدن و تبدیل شدن به یک درخت تنومند، نیاز به همت و حضور همه مردان و زنان ایران زمین دارد و زنان و مردان کرمانی نیز نقش مهم و قابل توجهی در تاریخ خود ثبت کرده است.

حسینی با بیان اینکه بانوان در پیروزی انقلاب نقش بزرگ و تاثیرگذاری بر عهده داشتند، افزود: زنان برای عزت و کرامت این کشور سختی‌های زیادی را تحمل کردند و در ادامه فرزندان خود را تشویق و ترغیب به حضور در جنگ حق علیه باطل نمودند.

وی در ادامه رسالت بانوان در زمینه تربیت اسلامی فرزندان را بسیار اساسی و مهم دانست و گفت: ما باید بتوانیم پیوند عمیقی با جوانان امروز برقرار کنیم که در این راه حضور مادران و همسران ایثارگر برای انتقال فرهنگ فاطمی و زینبی به نسلی که جنگ را ندیدند، بسیار مهم است.

مدیرکل بانوان استانداری کرمان افزود:زنان ایثارگر ما سعی می‌کردند نسبت به مسائل دینی و احکام اسلامی از جمله حجاب و عفاف دقت داشته باشند و هم اکنون نیز وظیفه ما این است که آموزه‌های دین و آرمان های شهدا واهداف آنها را به زیبایی به فرزندانمان منتقل کنیم.

وی در پایان ابراز داشت: برای بهبود وضعیت فرهنگی جامعه باید در مسائل تعلیم و تربیت از خانواده خود شروع کنیم و یک آینه و یک الگو مانند حضرت زهرا (س) را همیشه در مقابل داشته باشیم و از ایشان تاسی بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها