آیین اجرا و افتتاح 2 هزار پروژه عمرانی زودبازده در استان خراسان رضوی برگزار شد

مراسم اجرا و افتتاح طرح­‌های عمرانی زودبازده و جهادی استان خراسان رضوی با حضور استاندار خراسان رضوی و فرمانده سپاه امام رضا (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ - 02February 2019

به گزارش دفاع پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، همزمان با دومین روز از ایام‌الله دهه فجر و در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آیین اجرا و افتتاح طرح­‌های عمرانی و زودبازده جهادی همزمان با سراسر کشور از طریق ویدیو کنفرانس با حضور سردار سرتیپ پاسدار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا(ع)، «رزم حسینی» استاندار خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر فرزانه» امام جمعه موقت مشهد و شورای اداری استان خراسان رضوی عصر امروز (شنبه) در استانداری این استان برگزار شد.

سردار نظری در این مراسم اظهار داشت: 2 هزار پروژه محرومیت‌زدایی زودبازده طی سال جاری به مرور به انجام رسیده و امروز به طور رسمی به بهره‌برداری می‌­رسد. این طرح‌ها ساخت خانه محروم، بندهای خاکی، خانه عالم را شامل می‌شود که در سه بخش تکمیلی، بازسازی و احداث انجام شده است.

وی افزود: از 40 هزار عنوان پروژه‌ای که امروز در کشور عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود سه هزار و 650 مورد سهم خراسان رضوی است که در سال 1398 انجام می‌شود. سه هزار و 200 مورد از این پروژه‌های کوچک زودبازده محرومیت‌زدایی مربوط به خانه محروم است که عموماً در توافق با دستگاه‌های اجرایی به انجام می‌رسد و بخشی نیز توسط سپاه و بسیج اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه‌­هایی که در حوزه اقتصادی توسط استانداری خراسان رضوی آغاز شده ما آمادگی داریم با ظرفیتی که به صورت عام در حوزه سپاه و بسیج وجود دارد در اجرای آن مشارکت داشته باشیم.

وی ابراز داشت: با حضور علیرضا رزم‌حسینی به عنوان استاندار خراسان رضوی بتوانیم ظرفیت سپاه و بسیج را هم در خدمت توسعه استان قرار دهیم و در این راستا از هیچگونه همکاری و همراهی دریغ نمی‌کنیم.

سردار نظری در پایان گفت: هم اکنون فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ما در سه تشکیلات شامل بسیج سازندگی که بخش اجرایی سپاه استان است و در تعامل نزدیک با همه دستگاه‌هاست، قرارگاه شهید برونسی که وظیفه‌اش اجرای طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی کوچک در حاشیه شهر مشهد است و نیز بخشی هم اقداماتی است که از 2 سال قبل در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور اجرایی شده است صورت می‌گیرد. این بخش‌­ها در کنار ظرفیت مردمی و بسیج می‌­تواند به کمک مدیران اجرایی استان برای توسعه بیاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار