فرمانده سپاه لرستان خبر داد؛

اجرایی شدن طرح‌های زیرساختی و توانمندسازی محرومین توسط سپاه لرستان

سردار مرتضی کشکولی گفت: با استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی و قرارگاه سازندگی بخش زیادی از طرح‌های زیرساختی را در مناطق محروم انجام خواهیم داد.
کد خبر: ۳۳۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶ - 02February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار«مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود دشمنی دشمنان انقلاب، در طول این 40 سال به اندازه 400 سال کار زیرساختی، زیربنایی، علمی و فرهنگی در ایران انجام شده است.

وی گفت: سهم استان ما از 40 هزار پروژه محرومیت‌زدای زودبازده، هزار و  143 پروژه بوده و قرار است در مواردی مثل احداث ابنیه، راه، برق، انتقال و توزیع آب، قنات، آبیاری و زهکشی، آبخیزداری و منابع‌طبیعی و ابنیه ورزشی کار شود.

سردار کشکولی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی و قرارگاه سازندگی بخش زیادی از این طرح‌ها را در مناطق محروم انجام خواهیم داد، افزود: علاوه بر این طرح‌های زیرساختی، برنامه‌های مربوط به توانمندسازی و کمک به محرومین هم توسط بسیج جوامع پزشکی، مهندسی، صنعتی و کشاورزی در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه لرستان تصریح کرد: رژیم قبل آن قدر ظالم و بی‌توجه به مردم بود که چهل سال است ما شب و روز تلاش می‌کنیم اما هنوز نتوانستیم که محرومیت‌ها را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: تمام دولت‌هایی که بعد از انقلاب روی کار آمدند همه با هدف خدمت به مردم کار کردند و پیشرفت‌های محیرالعقولی هم داشتند به‌طوری‌که امروز، کشور ایران  به‌عنوان یک قدرت جهانی در دنیا محسوب می‌شود.

سردار کشکولی با بیان اینکه دررژیم سفاک، وابسته و موروثی  شاه فقط به خودشان می رسیدند، گفت: اینکه خیلی از روستاهای ما هنوز مشکل پل، جاده، بهداشت و مدرسه دارند، عمق فاجعه را نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه من در سال 57 معلم بودم و یک هزار و 800 تومان حقوق دریافت می‌کردم، ادامه داد: در همان زمان، یکی از پسران شاه که 17 یا 18 سال سن داشت 600 هزار تومان حقوق دریافت می‌کرد که 300 برابر دریافتی ما بود، حالا حساب کنید که سایر فرزندان و همسرش چقدر می‌گرفتند؟

وی افزود: این فرزند شاه، مسیر خانه تا مدرسه را با بالگرد طی می‌کرد در حالی که آن زمان دانشگاه و مدرسه نداشتیم و بیش‌تر مردم ما بی‌سواد بودند، هم‌چنین میزان امید به آینده در زمان شاه 55 سال بود که پس از انقلاب با 21 سال افزایش، میانگین عمر به 76 سال رسید.

سردارکشکولی با تأکید بر اینکه با تلاش امام و ملت ایران حکومت وابسته، موروثی، سفاک و بی‌عرضه پهلوی سرنگون شد، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب برای اولین بار در ساختار سیاسی مملکت ما جمهوریت ایجاد شد تا مردم خودشان برای سرنوشت‌شان تصمیم بگیرند، رأی بدهند، مسئولان را انتخاب کنند و قانون اساسی بنویسند در حالی که تا پیش از این ما همه نوکر غرب بودیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نابسامانی‌هایی مانند تورم و بیکاری که امروز  در کشور ایجادشده حاصل بی‌عرضگی، بی خیالی و ناکارآمدی برخی از مسئولان  دانست و اضافه کرد: 10 سال گذشته همه دنیا برای تحریم کشور ایران متحد بودند اما الان فقط چند کشور ما را تحریم کردند، بنابر این نباید تحریم را تنها عامل مشکلات کشور بدانیم و اشتباهات مسئولین را نادیده بگیریم.

وی بیان کرد: مردم باید مطالبه‌گر باشند و از مسئول بی‌عرضه‌ای که با جناح‌بازی، پارتی‌بازی و لابی‌گری روی کار آمده و انگیزه‌ای ندارد پاسخ بخواهند تا بی‌عرضگی این مسئولان به‌پای انقلاب حساب نشود.

سردار کشکولی در پایان گفت: ان‌شاءالله که این بحران‌ها هم می‌گذرد و با چشم خودمان سقوط تمدن ضد بشری آمریکا را ببینیم و زمینه ظهور امام زمان(عج) با دستگیری از مستضعفین و محرومین فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار