تلاش نتانیاهو برای سفر به کشور‌های عربی قبل از انتخابات پارلمانی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با هدف تصدی مجدد سمت نخست وزیری در دولت آتی این رژیم، قصد دارد قبل از برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمان، سفری را به یکی از کشور‌های عربی یا اسلامی انجام دهد.
کد خبر: ۳۳۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ - 03February 2019

تلاش نتانیاهو برای سفر به کشور‌های عربی قبل از انتخابات پارلمانیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه صهیونیستی معاریو گزارش داد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد قبل از برگزاری انتخابات پارلمانی در تاریخ ۹ آوریل (۲۰ فروردین) به یکی از کشور‌های عربی یا اسلامی سفر کند.

در همین راستا نتانیاهو یکی از دیپلمات‌های صهیونیست را مامور ارتباط با کشور‌های عربی و اسلامی کرده است و قصد دارد در جریان تبلیغات انتخاباتی خود برای مقابله با رقبای حزب لیکود، از این سفر‌ها به نفع خود استفاده کند.

«یوسی میلمن» از نویسندگان روزنامه معاریو در این گزارش تاکید کرد: نتانیاهو سعی دارد به یکی از ۲ کشور مراکش یا سودان سفر کرده و از آن به عنوان دستاوردی برای کسب آراء شهرک نشینان صهیونیست استفاده کند.

از سوی دیگر، مسؤولان دفتر نتانیاهو تماس‌های متعددی را با کشور مالی برقرار می‌کنند تا موافقت آن را برای برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی جلب کنند.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار