آزاده جنگ تحمیلی:

باید ببینیم کاندیداها چقدر پایبند به حرفهای انقلابی خود هستند

آزاده دفاع مقدس با تاکید براینکه کاندیدای ریاست جمهوری باید در فضای فرهنگی همان ساختارفرهنگی دوران دفاع مقدس را درفرهنگ مردم حاکمیت دهد، گفت: همه آنها معتقدند انقلابی هستند اما باید ببینیم چقدردرآینده به حرفهای انقلابی خود پاینبد هستند.
کد خبر: ۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۲ - 06June 2013

باید ببینیم کاندیداها چقدر پایبند به حرفهای انقلابی خود هستند

محسن کارگر، آزاده جنگ تحمیلی در گفتگو با خبرنگاردفاع مقدس در پاسخ به اینکه حرفها وسخنان کاندیداهای ریاست جمهوری چقدر انقلابی وپایبند به انقلاب هستند، گفت: همه آنها معتقدند انقلابی هستند اما باید ببینیم چقدردرآینده به حرفهای انقلابی خود پاینبد هستند.

وی باشاره به اینکه در زمان جنگ تحریم ها بیشتر بود ولی حالا با وجود تحریم اوضاع اقتصادی رکود دارد، تصریح کرد: زمان جنگ فرهنگ خاص خود را داشت ولی حالا زندگی ها تغییر کرده است، برای قناعت مجددا باید فرهنگ سازی شود.

محسن کارگر که درعملیات های بدر، خیبر، کربلای 4 ، فاو ونیز 4 سال را در اسارت دشمن بعثی به سر برده است، با تاکید براینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید ازالگوهای زمان جنگ درفضای فرهنگی به کاربرد، گفت:

وی افزود: اگر کاندیدی می گوید که باید مدیریت جهادی داشته باشیم این یکی ازفرهنگ هایی است که رئیس جمهور باید در جامعه ارجحیت دهد.

این آزاده جنگ تحمیلی با اشاره به مناظره های کاندیداهای ریاست جمهوری که از شبکه های سراسری پخش می شود، گفت: از نحوه برگزاری این مناظره ها اگر بگذریم ،در مجموع این برنامه ها می تواند کمک خیلی خوبی به شناخت مردم کند والبته برای کسانی که می خواهند دررابطه با کاندیداهای خود بیشتر بدانند می توانند استفاده کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار