لاریجانی در رزمایش «اقتدار بهداری رزم نیروی زمینی سپاه»:

خدمات سپاه به محرومان از جنس مدیریت جهادی است/ مسئولان باید قدر زحمات سپاه را بدانند

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تلاش و خدمات سپاه به محرومان از جنس مدیریت جهادی است، گفت: دولت و همه بخش‌های کشور باید قدردان زحمات سپاه باشند.
کد خبر: ۳۳۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ - 03February 2019

تلاش و خدمات سپاه به محرومان از جنس مدیریت جهادی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در رزمایش «اقتدار بهداری رزم نیروی زمینی سپاه» با اشاره به خدمات‌رسانی ارزشمند سپاه پاسداران در سطح کشور اظهار داشت: نوع کار و فعالیتی که سپاه پاسداران امروز در سطح کشور در حوزه مردم یاری و کمک به محرومان انجام می‌دهد از جنس مدیریت جهادی است که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند.

وی با بیان اینکه امروز دولت و همه بخش‌های کشور باید قدردان زحمات سپاه باشند، افزود: بنده برای کمک و حمایت در حوزه بودجه، توصیه لازم را به مجلس شورای اسلامی خواهم داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احساس مسئولیت سپاه پاسداران ستودنی است، گفت: فعالیت‌های سپاه در حوزه مدیریت جهادی، طراحی دستگاه‌ها و ایجاد بستر‌های خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف درمانی و کمک‌رسانی متناسب با شرایط فعلی، خود نمونه‌ای از کار جهادی است که نتایج آن محسوس و ملموس است.

علی لاریجانی گفت: در جریان بازدیدهایی که امروز داشتم، همان روحیه‌های مملوء از نشاط و بالندگی اول انقلاب را در چهره پاسداران مشاهده کردم و این برای من امری مسرت بخش بود.

وی افزود: وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه باید مددکار سپاه و دیگر بخش‌های نیروهای مسلح بویژه در حوزه بهداری‌ و خدمات درمانی باشند.

رئیس مجلس با اشاره به تلاش‌های نیروی زمینی سپاه در برقراری امنیت گفت: در شرایط خاص امروز منطقه، سردار پاکپور با خلوص نیت و روحیه مجاهدانه تلاش‌های بسیاری برای امنیت کشور انجام می‌دهد و این یادآور روحیه مسئولیت‌پذیری سپاه از گذشته تاکنون است که همواره طبق نیاز کشور در هر عرصه‌ای ظرفیت‌های خود را عملیاتی کرده است.

وی با اشاره به حجم وسیع مردم‌یاری‌های سپاه گفت: رسانه ملی باید خدمات مردم‌یاری نیروهای مسلح را به نحو مطلوبی منعکس کند؛ ظلم است اگر این حجم عظیم از مردم‌یاری‌های سپاه به اطلاع مردم نرسد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها