فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) به دفاع پرس خبر داد؛

افتتاح بیش از ۱۵۰۰ پروژه عمرانی، اصلاحی و فرهنگی توسط بسیج

سردار محمدرضا یزدی گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فقط در‌تهران ۱۵۱۰ پروژه عمرانی، اصلاحی و فرهنگی افتتاح می شود.
کد خبر: ۳۳۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ - 03February 2019

سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در گفت‌و‌گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در مورد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: کشور ما ثابت کرد که 40 سال درخشان گذشته می تواند چراغ روشنی برای آینده انقلاب اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه ثابت کردیم که آرمانهای ما دست یافتنی است، افزود: مردم کشورمان در برابر استکبار جهانی ایستاده اند و به آرمانهای انقلاب علاقه شدید‌ دارند؛ علی رغم اینکه دشمنان ما در طول 40 سال گذشته روزی نبوده است که از توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی کوتاهی کنند، اما ما باز هم توانسته ایم مقاومت کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ اظهار کرد: ما در مسیر پیشرفت حرکت می کنیم، گرچه در بعضی از موارد کند حرکت کردیم ولی باز همین مسیر رو به جلو را ادامه می دهیم و این موضوع مشخص است که آینده انقلاب با وجود مقاومت های مردم و رهنمود‌های مقام معظم رهبری بسیار روشن است.

وی در مورد تاثیر بسیج در جنگ اقتصادی گفت: مهمترین تاثیر بسیج در جنگ اقتصادی امروز این است که مردم را به خود باوری رسانده است و خود را در این زمینه خادم ملت می داند.

سردار یزدی ادامه داد: امروز بسیج ‌در حوزه های سازندگی، ‌محرومیت زدایی، اشتغالزایی، صنایع سبک، اصلاح فرایند تولید ورود کرده و بر کسی پوشیده نیست که در این حوزه ها عملکرد مثبتی داشته است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با اشاره به بهره برداری از چند پروژه عمرانی توسط بسیج گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فقط در‌ تهران یک هزار و ‌510 پروژه عمرانی، اصلاحی، فرهنگی افتتاح خواهد شد که حداکثر در 6 ماه آینده به نتیجه خواهد رسید و این پروژه‌ها از 22 بهمن استارت خواهد خورد.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار