اعلام برنامه‌های سازمان اسناد دفاع مقدس در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سه برنامه را در دستور کار خود قرار داد.
کد خبر: ۳۳۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ - 03February 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی سه برنامه به شرح زیر را در دستور کار خود قرار داده است.

تقدیر از خانواده شهدا

به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن آن با ایام فاطمیه و شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) شهرداری اوشان، فشم و میگون مراسم بزرگداشت انقلاب فاطمی با حضور بسیجیان و خانواده معزز شهدا و ایثارگران را در مورخ 16 بهمن ساعت 14 در سالن همایش اردوگاه شهید نامجوی اوشان پیش بینی کرده است.

سردار غلامرضا علاماتی رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس و سردار علی اصغر محسن شیخی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

تقدیر از سربازان

به منظور آشنایی و بهره مندی هر چه بیشتر کارکنان وظیفه سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس با کلام وحی، یک دوره کلاس‌های آموزشی روخوانی (قرائت) و تجوید و شرح مختصری از آیات با مراجعه به تفسیر نمونه در محل نمازخانه این سازمان برگزار و سپس از سربازان تقدیر شد.

چند خبر از سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس

برپایی غرفه فروش کتب دفاع مقدسی

با فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس با همکاری دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا مبادرت به برپایی یک غرفه فروش کتب دفاع مقدس در نمایشگاه دهه فجر آن دانشگاه کرده است. بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار