مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان:

طرح «فجر فاطمی» در ۴۰ بقعه استان سمنان اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام «عبدالله واحدی» گفت: 55 ویژه برنامه چهلمین سالگر پیروزی انقلاب اسلامی و ایام شهادت حضرت فاطمه (س) در قالب طرح «فجر فاطمی» در استان سمنان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۳۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ - 03February 2019

طرح «فجر فاطمی» در ۴۰ بقعه استان سمنان اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «عبدالله واحدی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه به برنامه‌های اوقاف در ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: در قالب طرح فجر فاطمی برنامه‌های متعددی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه 55 ویژه برنامه چهلمین سالگر پیروزی انقلاب اسلامی و ایام شهادت حضرت فاطمه (س) در قالب طرح «فجر فاطمی» در استان سمنان اجرا می‌شود افزود: این برنامه‌ها از 17 بهمن‌ماه آغاز و تا 21 بهمن‌ماه ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه در کنار بقاع متبرکه استان «خیمه‌های معرفت» راه‌اندازی می‌شود افزود: راه‌اندازی این خیمه‌ها از برنامه‌های جانبی طرح فجر فاطمی است.

حجت‌الاسلام واحدی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر با ایام فاطمیه مقارن شده است، افزود: سوگواره «یاس نبوی» نیز به مناسبت بزرگداشت ایام فاطمیه در سمنان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شده برای ایام فاطمیه در استان سمنان گفت: در شب شهادت حضرت فاطمه(س) در 40 بقعه استان سمنان مراسم سوگواری برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش«رهروان یاس نبوی» در سمنان خبر داد و گفت: این برنامه در روز شهادت حضرت فاطمه (س) با حضور بانوان سمنانی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام واحدی تصری کرد: برای طرح فجر فاطمی از سوی اوقاف استان سمنان 31 مبلغ به سراسر استان اعزام می‌شوند که از این تعداد 18 مبلغ از قم و مابقی بومی استان سمنان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار