نجفی خوشرودی مطرح کرد؛

عزم جدی وزارت اطلاعات برای مبارزه با فساد، قاچاق و اقتصاد زیرزمینی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: وزارت اطلاعات برای مبارزه با فساد، قاچاق و اقتصاد زیرزمینی عزم جدی دارد.
کد خبر: ۳۳۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ - 03February 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، علی نجفی نماینده مردم بابل و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، به ارائه توضیحاتی درباره نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش که با حضور وزیر و معاونان وزارت اطلاعات در محل این وزارتخانه برگزار شد، اظهار داشت: در این نشست مسئولان وزارت اطلاعات گزارشی از تحولات داخلی و بین‌المللی ارائه کردند.

وی افزود: همچنین مسئولان وزارت اطلاعات بر اهمیت افزایش توجه به امنیت اقتصادی تاکید و تصریح کرد که ماهیت تهدیدات امنیت ملی، اقتصاد پایه شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: در این راستا ضرورت مبارزه با فساد و قاچاق و اقتصاد زیرزمینی حائز اهمیت است که وزارت اطلاعات برای کمک به تحقق این هدف عزم جدی دارد.

نجفی خوشرودی تصریح کرد: معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات نیز در این نشست به اذعان دستگاه‌های اطلاعاتی امریکا مبنی بر اشتباه راهبردی هیات حاکمه آ‌مریکا در هدف‌گذاری فشار جمهوری اسلامی ایران برای مذاکره اشاره و تصریح کرد که آمریکایی‌ها درمورد نحوه برخورد با جمهوری اسلامی ایران، دچار سردرگمی شده‌اند به این معنا که فشار زیاد باعث شده اتحاد مردم ایران در مقابل آمریکا افزایش یافته است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: جنگ اقتصادی، مسائل مربوط به سازوکار مالی اتحادیه اروپا در روابط با جمهوری اسلامی ایران (SPV)، تحولات منطقه‌ای و سهم و نقش کشورمان در مبارزه با تروریسم و ... از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود، همچنین تعدادی از اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود را پیرامون موارد مذکور بیان کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها