مسئول انجمن اسلامی دانش‌آموزی خوزستان خبر داد؛

برپایی نمایشگاه انقلاب در 80 مدرسه خوزستان

حجت‌الاسلام محمدیان گفت: در کل کشور 40 مدرسه به مناسبت 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه مدرسه انقلاب را برگزار می‌کنند که در اهواز نیز 40 مدرسه دخترانه و 40 مدرسه پسرانه را برای این امر در نظر گرفتیم.
کد خبر: ۳۳۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷ - 03February 2019

برپایی نمایشگاه انقلاب در 80 مدرسه خوزستان

به گزارش دفاع پرس از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین «اکبر محمدیان» عصر امروز (یکشنبه 14 بهمن ماه) در نشست خبری جشنواره دانش آموزی مدرسه انقلاب اظهار داشت: اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی از همان ابتدا اعتماد به دانش آموز را بنای کار خود قرار داده و مسئولیت انجام کار فرهنگی در مدرسه را به وی واگذار می‌کند.

وی با بیان اینکه به مناسبت 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب را در دهه فجر در دست اجرا داریم، افزود: در کل کشور 40 مدرسه به مناسبت 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه مدرسه انقلاب را برگزار می‌کنند و در اهواز نیز 40 مدرسه دخترانه و 40 مدرسه پسرانه را برای این امر در نظر گرفتیم.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی خوزستان با اشاره به تعطیلی‌های پیش رو و برگزاری نمایشگاه تا انتهای بهمن ماه؛ بیان کرد: محور این نمایشگاه در سه بخش دیروز ما، امروز ما و فردا تعریف شده است. دیروز ما مربوط به اتفاقات دوره پهلوی است که دانش آموز باید درباره آن‌ها تحقیق کند و امروز ما نیز دوره فعلی و پس از انقلاب اسلامی است همچنین فردای ما نیز در غالب آینده انقلاب اسلامی تفسیر می‌شود.

وی ادامه داد: راویان نمایشگاه دانش آموزان هستند و هر مدرسه‌ای که از تعداد بیشتری دانش آموز استفاده می‌کند مورد تشویق قرار می‌گیرد. در این نمایشگاه حتی یک متر بنر نیز دیده نمی‌شود چرا که مقصود و هدف این است که کار به صورت خلاقانه و دستی دانش آموزان انجام بپذیرد.

حجت الاسلام محمدیان تاکید می‌کند: یکی از نکات نمایشگاه مدرسه انقلاب این است که دانش آموزان دیده می‌شوند و کل نمایشگاه بر پایه خلاقیت دانش آموز است.

وی با اشاره به ایام فاطمیه گفت: امسال به دلیل همزمانی ایام فاطمیه با دهه فجر نمایشگاه مدرسه انقلاب با شعارهایی مانند فجر فاطمی برگزار می‌شود همچنین بخشی از نمایشگاه با نام هویت زن اسلامی نیز تدارک دیده شده و این دوره هفتمین دوره برگزاری نمایشگاه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها