امام جمعه دامغان:

امام خمینی (ره) فرهنگ سازش‌ناپذیری مقابل دشمن را در مردم نهادینه کرد

حجت‌الاسلام «سید محمدحسینیان» گفت: امام (ره) فرهنگ سازش‌ناپذیری مقابل دشمن را در مردم نهادینه کرد، از این‌رو ایشان معجزه قرن محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۳۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲ - 03February 2019

امام (ره) فرهنگ سازش‌ناپذیری مقابل دشمن را بین مردم نهادینه کردبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «سید محمدحسینیان» امام جمعه دامغان در سومین روز از ایام الله دهه فجر با حضور در جشن انقلاب مردم دامغان به میزبانی حسینیه اعظم حضرت ابوالفضل (ع) این شهر ضمن بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران فرصت ممتاز را برای مردم فراهم کرده است، اظهار داشت: امام (ره) فرهنگ سازش‌ناپذیری مقابل دشمن را بین مردم نهادینه کرد از این‌رو ایشان معجزه قرن محسوب می‌شود که با انفجار نورانی انقلاب به وجود آمد.

وی ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، اضافه کرد: ایران در طول ۴۰ سال از گذشت انقلاب با جنگ، تهدید و تحریم دشمنان همراه بود ولی با تلاش و همراهی مردم همه را پشت سر گذاشت و به موفقیت و پیروزی رسید.

امام جمعه دامغان بابیان اینکه انقلاب با رهبری امام راحل معادلات جهانی را برهم زد و این به تمام جهان صادر شد، ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران دارای پارامترهای مشارکت مردمی بود و این وجه آن را از سایر انقلاب‌های جهان متمایز می‌کند.

حسینیان بابیان اینکه شعاع نهضت جریان انقلاب به بلندای آفتاب است، تصریح کرد: انقلاب مرزهای فراموش‌نشدنی و ماندگاری را در تاریخ به ثبت رساند زیرا با مشارکت و حضور مردم آفریده شد.

وی با اشاره به کسب موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌ها و بخش‌های مختلف، افزود: جمهوری اسلامی ایران در پیشرفت نظامی موفقیت‌های خوبی کسب کرد که می‌توان به تولید موشک نقطه زن اشاره داشت که این موشک دارای برد تا دو هزار کیلومتر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دامغان یکی از موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران را افزایش چهار میلیون‌ نفری دانشجو در مراکز آموزش عالی کشور را برشمرد و ابراز داشت: دانشجویان ما به عنوان طلاب علمی در حال کسب تحصیل علم و دانش هستند.

حسینیان در ادامه تصریح کرد: سرعت پیشرفت علمی در ایران ۱۱ برابر سرعت بین‌المللی است و امروز دارای جایگاه دوازدهم علمی در جهان هستیم.

وی بابیان اینکه در شرایطی که چشم دشمنان به کشور ما است نباید به دنبال سیاه نمایی باشیم، اضافه کرد: باید مراقب ترفندهای دشمنان بود و با وحدت و اتحاد دل‌ها را به هم نزدیک‌تر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار