حاجی‌صادقی:

بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد نظام ولایی است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را ایجاد نظام ولایی دانست و گفت: پیوند امت با ولایت همه دشمنی‌ها را عقب زده است.
کد خبر: ۳۳۱۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ - 04February 2019

بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد نظام ولایی است/ پیوند امت با ولایت همه دشمنی‌ها را عقب زده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسمی که به مناسبت 40 سالگی انقلاب در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، با گرامیداشت فجر فاطمی انقلاب اظهار داشت: تقارن ایام پیروزی انقلاب و ایام فاطمیه معنادار بوده و پیام دارد. حضرت زهرا (س) کاری کردند که عصاره هستی یعنی امام زمان (عج) می‌فرماید من از مکتب ایشان درس و عبرت می‌گیرم.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه برای دین خدا باید فداکاری کرد و با همه وجود به میدان آمد، اضافه کرد: باید با فاطمه (س) و حسین (ع) بودن را بیاموزیم، اشک برای اهل بیت (ع) قیمت دارد و چیزی معادل آن نیست اما باید همراه حضرات باشیم.

وی ادامه داد: حضرت زهرا (س) اجازه ندادند که انحراف نهادینه شود و انحراف به عنوان دین در جامعه جا بیفتد، حقیقت دین در نظام ولایی بوده و در این است که توحید ربوبی به وسیله ولی خدا زمینی شود، حضرت زهرا (س) می دانستند اسلامی که از نظام ولایی برخوردار نباشد، اسلام کامل و حقیقی نیست.

حاجی‌صادقی با تأکید بر اینکه اسلام ولایی کمر دشمن را می شکند، ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام تولد جدید اسلام ناب بود، انقلاب دستاوردهای فراوانی داشته و باید به این دستاوردها در عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و جهانی توجه شود.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ولایت طاغوت را نابود کرد و ما را تحت ولایت الله در آورد یعنی همان چیزی که هدف بعثت تمام انبیا بوده است، حاکمیت و قانون باید دست خدا باشد نه این که طاغوت بر انسان‌‌ها حکومت کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را ایجاد نظام ولایی دانست و خاطرنشان کرد: 40 سال حکومت اسلامی و ولایی در تاریخ بی سابقه است، اهل بیت (ع) به دلیل عدم همراهی مردم به این دستاورد مهم نرسیدند.

وی اضافه کرد: دشمن در این 40 سال هر فتنه و توطئه ای انجام داده است، اما با عنایت الهی انقلاب مقتدرتر از گذشته به راه خود ادامه می دهد. 40 سال دشمن تلاش کرده که ولایت الله را در کشور از بین برده و مجددا ولایت طاغوت را بیاورد، اما شکست خورده است.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه پیش بردن نظام ولایی هزینه دارد، گفت: نظام ولایی هزینه دارد و انقلابیون هزینه عزت، روی پای خود ایستادن، زیربار ظلم نرفتن و خداباوری می دهند نه هزینه ذلت.

وی افزود: مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما باید هوشیار باشیم. بزرگترین دستاورد نظام ولایی این است که حقیقت دین و هدف بعثت را اجرایی و پیگیری می کند. نظام ولایی با ولایت امام معصوم در زمان ظهور و ولایت فقیه در زمان غیبت زمینی می شود و تجلی پیدا می کند و هیچ نعمتی بالاتر از این نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در نظام دینی و ولایی اراده الهی حاکم است، ابراز داشت: اهل بیت (ع) و ولی فقیه تبیین کننده و مجری حکم الهی هستند، حضرت امام خمینی تأکید داشتند که در نظام اسلامی تنها اراده خدا حکومت می کند.

وی ادامه داد: ولایت فقیه حاکمیت و اراده یک فرد نیست، بلکه حاکمیت حکم الله است و بزرگترین مشکل و سد راه استکبار و دشمنان است، اقدامات جبهه استکبار در مقابل انقلاب محدود نیست و زنده ماندن انقلاب با این همه دشمنی و فتنه از عنایات خداست.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی با وجود همه فراز و نشیب‌ها توقف نداشته بلکه رو به جلو رفته است، افزود: امروز انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است، زمانی که حضرت امام خمینی (ره) فرمود ما سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌کنیم و امروز ایران قلوب ملت‌ها را فتح کرده است.

حاجی‌صادقی با اشاره اینکه نباید از انقلاب جا بمانیم، گفت: حضرت امام (ره) فرمود شما نگران انقلاب نباشید، مراقبت کنید که از امواج انقلاب بازنمانید. چیزی که نظام را 40 ساله کرده و همه دشمنی ها را عقب زده، پیوند امت با ولایت است.

وی ادامه داد: محور اصلی که دشمن در تمام فتنه ها دنبال می کند در رابطه امت با ولایت است، هر کس که به انقلاب و شهدا احساس دین می کند باید بداند که بزرگترین تکلیف ما این است که اتصال امت با ولایت را تقویت کنیم.

این مسئول افزود: مطالبه‌گری در جامعه باید به درستی صورت گیرد، نقشه دشمن این است که مردم را مقابل انقلاب قرار دهد و تحریم و فشار اقتصادی در همین راستاست، اما مردم بابصیرت ایران را نشناخته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن برای حوزه های علمیه، مساجد و هیأت‌های عزاداری برنامه دارد، ابراز داشت: دشمن می خواهد به شیوه مخفیانه دین‌داری منهای روحیه انقلابی را ترویج کند که نماز، روزه، جمکران و مستحبات دارد و مبارزه با دشمن و جهاد ندارد.

وی تغییر ذائقه فرهنگی مردم را از دیگر برنامه ها و اقدامات دشمن دانست و ادامه داد: دشمن درصدد است که خواست جوانان و الگوپذیری آنان را مدیریت کند و تغییر دهد. فتنه ها به وجود می آید تا افراد غربال شوند.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه کسی در ایمان صادق است که استقامت فکری و عملی داشته باشد، ابراز داشت: برخی مسائل و مشکلات استقامت فکری و عملی ما را نشکند.

انتهای پیام/ 261

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار