فرمانده انتظامی استان سمنان مطرح کرد؛

پیروی از ولایت‌فقیه مولفه‌ حفظ و تداوم نظام انقلاب اسلامی

سردار «روح‌الامین قاسمی» گفت: سه مؤلفه مهم و اساسی برای حفظ و تداوم نظام اسلامی ضروری است؛ نخست کار و تلاش مجاهدانه، دوم وحدت و همبستگی مردم و دولت و نهایتاً پیروی از ولایت‌فقیه خواهد بود.
کد خبر: ۳۳۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ - 04February 2019

تلاش مجاهدانه، وحدت، همبستگی مردم سه وملفه حفظ و تداوم نظام اسلامیبه گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار «روح‌الامین قاسمی» فرمانده انتظامی استان سمنان در همایش عمومی فرماندهان و مدیران انتظامی استان سمنان ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را نعمت بزرگ الهی به ملت شریف ایران دانست و اظهار داشت: شکر این نعمت ارزشمند پاسداری از آن است.

وی با اشاره به برخی از آثار و برکات انقلاب و حکومت اسلامی، گفت: این نظام الهی به ملت ایران عزت، آبرو و شرف داد؛ در برخی حوزه‌ها از جمله اقتصاد مشکلاتی وجود دارد که آن نیز با تلاش بیشتر و کارآمدی مسؤولان قابل‌حل است.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: سه مؤلفه مهم و اساسی برای حفظ و تداوم نظام اسلامی ضروری است؛ نخست کار و تلاش مجاهدانه، دوم وحدت و همبستگی مردم و دولت و نهایتاً پیروی از ولایت‌فقیه خواهد بود.

قاسمی تأکید کرد: اگر این سه شاخص مهم در ملت و نظام اسلامی وجود داشته باشد، هیچ قدرتی نمی‌تواند بر آنها خدشه وارد سازد.

وی به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد حرکت رو به جلو و پیشرفت ناجا اشاره و بیان کرد: پلیس خود را موظف به اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا می‌داند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: یکی از سفارشات حضرت آقا، تبلور پلیس مقتدر و مهربان است که نیروی انتظامی آن را سرلوحه کار و برنامه‌های خود قرار داده و ضمن خدمت‌رسانی گسترده به مردم، تعامل نزدیک و قوی نیز بین جامعه و ناجا برقرار شده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی خود را خادم ملت و وظیفه خود را نیز تأمین امنیت و آرامش برای آنها می‌داند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار