مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

تشکل‌های مردم نهاد بازوی اجرایی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس باشند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین گفت: تشکل‌های مردم نهاد بازوی اجرایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باشند و بنیاد را در اجرای بسیاری از وظایف بخصوص تهیه و تدوین کتاب‌های دفاع مقدس یاری کنند.
کد خبر: ۳۳۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ - 04February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم ستاد بهنام پیری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین در جلسه تشکل‌های مردم نهاد استان که صبح امروز (دوشنبه) در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا (سلام الله علیها) و تبریک دهه فجر، اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس ظرفیت‌های زیادی دارد که آشنایی تشکل‌های مردم نهاد با این ظرفیت‌ها به افزایش همکاری‌های دوجانبه کمک خواهد کرد.

وی افزود: بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در حوزه‌های فرهنگی و تولید و انتشار کتاب و تدریس دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌ها، دست یاری به‌سوی تشکل‌های مردم نهاد استان دراز می‌کند.

وی با اشاره به نقش تشکل‌های مردم نهاد در کمک به مجموعه‌های دولتی تصریح کرد: تشکل‌های مردم نهاد می‌توانند بازوی اجرایی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس باشند و بنیاد را در اجرای بسیاری از وظایف بخصوص تهیه و تدوین کتاب‌های دفاع مقدس یاری کنند.

تشکل‌های مردم نهاد بازوی اجرایی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس باشند

امیری پیری عنوان کرد: فلسفه وجود تشکل‌های مردم نهاد این است که به دولت کمک کنند و همچنین فلسفه وجود ما این است که به شما کمک کنیم و شما باید با الگو قرار دادن راه شهدا و ایثارگران، به ما کمک کنید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هدف اصلی تشکل‌های مردم نهاد و مجموعه‌های فرهنگی باید تمرکز بر روی فرهنگ خانواده‌ها و بخصوص دانش آموزان و دانشجویان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار