رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم:

تاثیرگذاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گرو محتوای غنی آن است

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم با تبیین اهمیت پرداختن به محتوا در موزه آرایی، تاثیرگذاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در گرو محتوای غنی آن دانست.
کد خبر: ۳۳۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ - 04February 2019
تاثیرگذاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گرو محتوای غنی آن است.به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، محمود نوربخش در دیدار مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم، با اشاره به پروژه در حال ساخت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این استان اظهار داشت: این موزه مکانی مناسب برای یاد آوری خاطرات دوران ۸ ساله دفاع مقدس و آشنایی نسل امروز با دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: ایجاد چنین مراکز فرهنگی تاثیرگذار، ضمن اینکه خاطرات دوران دفاع مقدس و دلاور مردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدا و روز‌های جنگ و انقلاب را در خود برای نسل‌های آینده نگه می‌دارد موجب ترویج روحیه ایثار و فرهنگ خودباوری در جامعه می‌شود.

نوربخش با تبیین اهمیت ساخت چنین مراکز فرهنگی در استان قم، آمادگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جهت تسریع در ساخت این پروژه و رایزنی با مسئولان مربوطه با هدف رفع موانع و مشکلات پیش روی آن را اعلام کرد و گفت: در این زمینه باتوجه به تجربه ای که در ساخت موزه دفاع مقدس در استانهای دیگر داشته ایم با تمام قوا در خدمت هستیم و حضور فعالی خواهیم داشت.

احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت ساخت این موزه ارائه داد و خواستار حمایت ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در رفع موانع پیش روی این پروژه شد.
انتهای خبر/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار