مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد؛

توزیع ۴۰ هزار سبد کالا بین نیازمندان مازندرانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران از توزیع ۴۰ هزار سبد کالا در بین نیازمندان این استان در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۳۳۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ - 04February 2019

توزیع 40 هزار سبد کالا در بین نیازمندان استان در دهه فجربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «رضا نوروزی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در مراسم بهره‌برداری از 120 پروژه محرومیت‌زدایی که صبح امروز در سالن امیرالمونین (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب پابرهنگان بوده و هست و باید قدردان نعمت‌های زیادی که همراه انقلاب نصیب جامعه ما شد، باشیم و با هم‌افزایی و کارکردن بی‌منت به قشر محروم خدمت کنیم.

نوروزی از توزیع 40 هزار سبد کالا در بین نیازمندان استان در دهه فجر خبر داد و گفت: در تهیه این تعداد سبد کالا از حمایت استاندار، کمک های مردمی، کمک ادارات و مدیران بهره گرفتیم.

وی با بیان اینکه به تعبیر امام خمینی (ره)، فقرا و پا برهنگان صاحبان اصلی انقلاب هستند، گفت: برنامه دیگری که در ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اجرا می‌شود دیدار خادمان انقلاب از صاحبان انقلاب است که در این راستا با حضور مسئولان ادارات مختلف و خیران از نزدیک با مشکلات نیازمندان آشنا می‌شوند و تا حد امکان تلاش می‌کنیم بخشی از مشکلاتشان را رفع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: 30 درصد انرژی ما بابت پایدارسازی اشتغال است که تاکنون توسط  منابع امداد، خیرین و حامیان ایجاد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار