سرلشکر ایزدی:

انقلاب اسلامی ایران انقلاب ارزش‌هاست

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب ارزش‌هاست، گفت: استان شهید پرور قزوین انسان‌های ارزشمندی را تقدیم این انقلاب کرده است که نماد شکوهمند انقلاب ما هستند.
کد خبر: ۳۳۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ - 04February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قزوین، سرلشکر مصطفی ایزدی در همایش نقش ملی رزمندگان استان قزوین در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور که  پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، با تبریک دهه مبارک فجر و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، اظهار داشت: خوشا به حال ایثارگران دفاع مقدس و پاسداران حریم و امنیت جمهوری اسلامی ایران؛ چرا که انقلاب اسلامی ایران انقلاب ارزش‌هاست. استان شهیدپرور قزوین انسان‌های ارزشمندی را تقدیم این انقلاب کرده است که نماد شکوهمند انقلاب ما هستند.

وی افزود:  یکی بزرگ‌ترین دستاوردهای هر انقلاب، انسان‌هایی است که تربیت می‌کند، برای همین است که ما می‌گوییم تربیت یافته مکتب نبوی نماد باشکوه اسلام و حرکت علوی است. به تاریخ قزوین که نگاه می‌کنیم این انسان‌ها برای جامعه ایران و برای جامعه بشری الگو و نمونه هستند.

ایزدی با اشاره به وجود شهدایی همچون رئیس جمهور شهید «محمد علی رجایی» و شهید سرلشکر «عباس بابایی» در میان شهدای قزوین، تصریح کرد: باید به قزوین و قزوینیان تبریک گفت، برای اینکه یک انسان نمونه از یک جامعه متناسب سر در می‌آورد و خودش را نشان می‌دهد، من افتخار دارم در خدمت شهید بسیجی سرلشگر خلبان «عباس بابایی» بودم. او یک فرمانده ارتشی و پیام آور ارزش‌های اسلامی بود و به‌جای آنکه به حج برود و در سرزمین منا باشد به قربانگاه عشق سفر می‌کند و خودش را آماده رگبار تیرها قرار می‌کند و با اشتیاق به‌سوی حضرت حق پر می‌کشد.

انقلاب اسلامی ایران انقلاب ارزش‌هاست

وی بیان داشت: آن‌هایی که در واقع تلاش کردند و تنگه احد انقلاب اسلامی را در جبهه غرب و شمال غرب کشور در دوران دفاع مقدس نگه داشتند رزمندگان استان‌های قزوین، زنجان، همدان و آذربایجان بودند و ما در مقاطع مختلف شاهد آن بودیم که در صحنه‌های مختلف این عزیزان چه نقش ارزشمندی را ایفا کردند، خود شما عزیزان در این صحنه‌ها بودید و می‌توانید این ایثارگری‌ها را نمایش دهید.

سرلشکر ایزدی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان عنوان کرد: ما در این همایش به یاد ایثارگری‌ها و رشادت شهیدان جمع شده‌ایم و بایستی این مسیر را در ادامه دهیم.

وی بیان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون با وجود جنگ نیابتی خارجی، مراحل سختی را پشت سر گذاشتیم و در این جنگ دشمنان خواستند اسلام ناب محمدی را به‌عنوان یک حرکت خشن تصویرسازی کنند.

ایزدی اضافه کرد: جنگ نیابتی دشمن نشان داد که انقلاب اسلامی حامی دین است و در دنیا شفافیت حرکت امام با رهبری مقام معظم رهبری در حال پیشرفت است.

وی تصریح کرد: امروز امپریالیسم امریکا و انگلیس و ارتجاع منطقه در مقابل انقلاب در حالت تدافعی قرار گرفته است و دشمن به دنبال جنگ نیابتی داخلی با استفاده از عوامل داخلی خود است تا در حوزه‌های مختلف اجتماعی توطئه ایجاد کند؛ اما رزمندگان اسلام مقتدرانه مقابل دشمن ایستاده‌اند.

انقلاب اسلامی ایران انقلاب ارزش‌هاست

ایزدی عنوان کرد: دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی و ناامنی در داخل کشور است به‌طوری که در حوزه فرهنگ نیز جنگ رسانه‌ای راه انداخته است؛ اما باوجود توطئه دشمنان، ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف بااقتدار پیش رفته و در بسیاری از عرصه‌ها دارای رتبه برتر است.

وی در پایان گفت: مردم ما هوشیارند و امروز هم این وظیفه را داریم که در جبهه داخلی به رسالت خودمان عمل کرده و در مسیر شهدا حرکت کنیم، باید خودمان استقامت بورزیم و حضور مؤثر در همه صحنه‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها