سردار غیب‌پرور در یادواره شهدای بهشهر:

تنها راه عاقبت‌بخیری، ماندن در خط انقلاب اسلامی/ پیام شهدا ایستادگی در مسیر انقلاب است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما قرار است از مکتب اهل‌ بیت (ع) درس بگیریم و آنچه موجب شد اسلام قد بکشد وجود انسان‌های عمیق در اعتقاد، فکر و مکتب است و این نسخه عوض نمی‌شود و برای عاقبت‌بخیری تنها راه، ماندن در خط انقلاب با وجود همه مشکلات است.
کد خبر: ۳۳۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴ - 04February 2019

تنها راه عاقبت بخیری ماندن در خط انقلاب اسلامی است / پیام شهدا ایستادگی در مسیر انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز (دوشنبه 15 بهمن ماه) در یادواره شهدای شهرستان بهشهر و شهدای مدافع حرم ورزشکار مازندران که در مصلای آیت‌الله جباری بهشهر برگزار شد، اظهار داشت: شهدا و رزمندگان نشان و اسوه هستند و باید زندگی و سیره آنان فراروی جوانان باشد تا از مکتب‌شان درس‌آموزی داشته باشند.

وی پیام شهدا را ایستادگی در مسیر انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ما هر چه داریم از شهدا و مقاومت خانواده‌های شهداست و همه ما مدیون این عزیزان هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: دنیا ببیند و بداند وقتی پای دفاع از انقلاب پیش می‌آید، جوانان ما پهلوانی خود را در صحنه دفاع به نمایش می‌گذارند و شهدا اهل‌ بیت را سرافراز، دل زهرا را شاد و اسلام را یاری کردند.

وی تصریح کرد: کسانی که در جبهه حق و ولایت و رهبری هستند با زبان امید با هم سخن بگویند؛ زیرا خیلی‌ها از زبان یأس سخن می‌گویند و زبان امید، تخطئه نیست چرا که داشته‌های انقلاب ما فراوان است و باید این توانمندی‌ها بیان شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمنی‌های دشمنان از ابتدای انقلاب بوده و بعد از دهه‌ فجر کنار گذاشته نمی‌شود و همچنان دشمنی‌ها وجود دارد، افزود: دشمن با جنگ، ترور، محاصره و توطئه، فرزندان ما را شهید و خانواده‌ها را داغدار کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ما قرار است از مکتب اهل‌بیت (ع) درس بگیریم و آنچه موجب شد اسلام قد بکشد وجود انسان‌های عمیق در اعتقاد، فکر و مکتب است و این نسخه عوض نمی‌شود و برای عاقبت‌بخیری تنها راه، ماندن در خط انقلاب با وجود همه مشکلات است.

وی با بیان اینکه ذائقه ما هم تلخ است و کسی از گرانی و مشکلات اقتصادی راضی نیست، خاطرنشان کرد: از عدم مدیریت صحیح و نگاه ناحق در مملکت به دروازه اروپا و آمریکا دلخوریم و اساساً فرزندان انقلاب دلخور هستند؛ اما راه شهدا راه دیگری است.

در این مراسم ضمن رونمایی از تمبر یادبود شهید مدافع حرم ورزشکار «سید سجاد خلیلی» از خانواده شهدای مدافع حرم استان مازندران نیز تجلیل شد.

همچنین رئیس سازمان بسیج مستضعفین از نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی این شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار