رونمایی از دو عنوان کتاب دفاع مقدس در قزوین

آیین رونمایی از کتاب «مرد روزهای بارانی» و کتاب صوتی «رهنورد آسمانی» در قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ - 05February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، در مراسمی که با حضور سرلشکر «مصطفی ایزدی»، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، امیر بهنام پیری مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین، سردار عبدالله عراقی جانشین سابق فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان استان قزوین برگزار شد، از دو عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی به عمل آمد.

کتاب «مرد روزهای بارانی» روایت زندگی «منوچهر مهجور» از فرماندهان نام آشنای غرب کشور است که توسط زینت السادات موسوی به رشته تحریر درآمده است.

منوچهر مهجور متولد 1326 در قزوین از فرماندهان اولیه تیپ 17 قم و معاونت عملیات سپاه بانه در جنگ تحمیلی به شمار می‌رود. برادر و فرزند وی در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شده و در سال 1369 مفتخر به دریافت نشان فتح از رهبر معظم انقلاب شده است.

مرد روزهای پایانی در 208 صفحه و قطع رقعی توسط انتشارات صریر به همت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین و با مشارکت شهرداری قزوین به زیور طبع آراسته شده است.

رونمایی از دو عنوان کتاب دفاع مقدس در قزوین

همچنین در این مراسم از نسخه‌ی صوتی کتاب رهنورد آسمان رونمایی شد، این کتاب منظومه‌ای در ستایش خلبان شهید سرلشکر عباس بابایی است که توسط شاعر توانمند قزوین اسماعیل سکاک سروده شده است.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار