سردار احمدی مقدم در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

الگوی مدیریت جهادی دفاع مقدس باید سرمشق قرار گیرد

فرمانده اسبق ناجا گفت: راه برون رفت از مشکلات امروز و مایوس کردن دشمنان جمهوری اسلامی، استفاده از الگوی مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۳۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ - 05February 2019

سردار «اسماعیل احمدی مقدم» فرمانده اسبق ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس در مورد دستاورد‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی که با موفقیت کامل محقق شده همان شعار اصلی یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است.

وی افزود: امروز استقلال خوبی در برابر بیگانگان داریم و شاهد هستیم که علیرغم تمامی توطئه‌های دشمن ما پیروز میدان شده‌ایم.

احمدی مقدم بیان داشت: از دستاورد‌های انقلاب اسلامی آزادی مردم در تمامی حوزه‌هاست و مهم‌تر از همه جمهوریت و حق تعیین سرنوشت توسط خود مردم است که با انتخابات آزاد صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد پیشرفت کشور زیر پرچم اسلام هستیم و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌توانیم بگوییم که با وجود تمامی فشار‌ها، جنگ روانی و دسیسه‌های دشمن جمهوری اسلامی با سرعت بالایی به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و دستاورد‌های خود را تحکیم و تقویت کرده است.

احمدی مقدم ادامه داد: تراز قدرت ایران رو به افزایش است و با توجه به اینکه امروز دشمن فشار‌ها را بیشتر از قبل کرده است، اما مردم هوشیار هستند و به دشمن میدان نمی‌دهند و توطئه‌های آنها را نقش بر‌آب خواهند کردند.

وی افزود: راه برون رفت از مشکلات امروز کشور و مایوس کردن دشمنان جمهوری اسلامی، استفاده از الگوی مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس است و باید جوهره گذشته را تبدیل به سرمشق مدیریتی کشور کنیم و در واقع با استفاده از مدل مقاومت دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادگی کرد.

فرمانده اسبق ناجا با اشاره به دهه اول انقلاب گفت: باید توجه داشت که شرایط کشور با دهه اول انقلاب کاملا متفاوت است.

وی ادامه داد:‌ در اولین دهه انقلاب اسلامی همه دنیا علیه ما بود، اما امروز فقط آمریکا رو به روی کشورماست و می‌توان گفت پدیده بیداری اسلامی در دنیا رخ داده است، برای مثال ترامپ امسال را پایان جمهوری اسلامی می‌دانست، اما مقام معظم رهبری در پاسخ به او فرمودند: «ما در دهه 50 شمسی شما [آمریکایی‌ها] را از ایران بیرون کردیم و در دهه 90  از منطقه خاورمیانه اخراج می‌کنیم.» و امروز شاهد هستیم قبل از پایان سال 97 از منطقه با پای خودشان بیرون رفتند و وعده مقام معظم رهبری محقق شد.

احمدی مقدم در پایان با بیان اینکه جنگ اطلاعاتی، جنگ روانی و جنگ سیاسی دشمن، ایجاد موانع برای حرکت رو به رشد جمهوری اسلامی ایران است، گفت: با روحیه شهادت طلبی و ایثار مردم و رهنمود‌های مقام معظم رهبری از این موانع عبور خواهیم کرد.

انتهای‌پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار