فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان:

نیروی زمینی به خودکفایی رسیده است/ هر نوع تهدیدی را با پاسخ به موقع نابود می‌کنیم

امیر «مراد خوش کنار» گفت: تیپ‌های ما به تیپ‌های واکنش سریع، متحرک و هجومی تبدیل شده‌اند تا بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن وارد عمل شوند؛ نیروی زمینی که قبل از انقلاب وابسته بود امروز به خودکفایی رسیده است.
کد خبر: ۳۳۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ - 05February 2019

نیروی زمینی به خودکفایی رسیده است/ هر نوع تهدیدی را با پاسخ به موقع نابود می‌کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، امیر «مراد خوش کنار» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان صبح امروز در دیدار فرماندهان و کارکنان ارتش با نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در بستر امنیت در زمینه‌های مختلف فناوری، هسته‌ای، علمی و ... به موفقیت‌های بسیار زیاد رسیده‌ایم، اظهار داشت: امروز با استفاده از تجربه و دانش بومی در ارتش تولید علم و فناوری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه توانسته‌ایم روی پای خود بایستیم، علم و فناوری را در ارتش نهادینه کنیم و پیشرفته‌ترین جنگنده‌ها مثل کوثر، سیمرغ، صاعقه و آذرخش را در اختیار نیروها قرار دهیم، تصریح کرد: در رزمایش مدافعان آسمان ولایت که اخیرا انجام شد شاهد رزمایش و مانور این جنگنده‌ها بودیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با تاکید بر اینکه در نیروی راهبردی ارتش ناو جماران، ناوشکن الوند و سهند و همچنین چندین نوع زیردریایی را به تولید انبوه رسانده است، افزود: نیروی دریایی ارتش نه تنها در منطقه نیروی برتر است بلکه از نیروهای برتر در سطح جهان به شمار می‌رود.

امیر خوش کنار با اشاره به اینکه پدافند هوایی قهرمان ما در تولید انواع رادارها به مرحله خودکفایی رسیده است و فضای هوایی ایران توسط چشمان تیزبین همکاران ما رصد می‌شود، گفت: در نیروی زمینی قهرمان که به عنوان بزرگترین نیرو مطرح می‌شود تغییرات بسیار اساسی و گسترده‌ای در بعد ساختاری، تجهیزاتی و فناوری داشته‌ایم.

وی یادآور شد: اغلب تیپ‌های ما به تیپ‌های واکنش سریع، متحرک و هجومی تبدیل شده‌اند تا بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن وارد عمل شوند؛ نیروی زمینی که قبل از انقلاب وابسته بود امروز به خودکفایی رسیده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با بیان اینکه انواع پهبادهای شناسایی و رزمی به تولید رسیده و ساخت انواع تجهیزات انفرادی و سلاح‌های دقیق‌زن به تولید انبوه رسیده است، تصریح کرد: امروز قادریم هر نوع تهدیدی را با پاسخ به موقع نابود کنیم.

امیر خوش کنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات رسانی نیروهای ارتش در حوادث مختلف سیل، زلزله و سقوط هواپیما اظهار داشت: در سیل اخیر در خرم آباد کارکنان ارتش در ساعات اولیه در کنار مردم بودند و کار خدمات رسانی را به نحو مطلوب انجام دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها