مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

راهیان‌نور می‌تواند نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آب کند

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: راهیان‌نور دانشجویی از مواردی است که می‌تواند نقشه دشمن را برای ایجاد فاصله میان دانشجو و ارزش‌های والای انقلاب و دفاع مقدس نقش بر آب کند.
کد خبر: ۳۳۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۰ - 08February 2019

راهیان نور می تواند نقشه دشمن را نقش بر آب کند«ابراهیم پوراسماعیل» مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی  در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به تهاجم فرهنگی و جنگ دشمنان با انقلاب اسلامی و همچنین از آنجایی که امسال چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به جشن می‌نشینیم، قطعا یکی از اولویت‍‌ها و اهداف دشمن در حوزه فرهنگی اثرگذاری منفی بر دانشجویان است چرا که جامعه‌ی دانشجویی، جامعه نخبگانی کشور است و حتما یکی از برنامه‌های دشمنان این است که بین دانشجویان و مفاهیم دفاع مقدس فاصله بیاندازند.

وی ادامه داد: هدف آنان این است که دانشجوی ما با ارزش‌ها بیگانه باشد و رشادت‌ها و مجاهدت‌ها و شاکله وجودی دفاع مقدس را به فراموشی بسپارد.

پور اسماعیل گفت: با توجه به اهمیت اردوهای راهیان‌نور و تاکیدات مقام معظم رهبری و نقش بسزایی که این اردوها در انتقال مفاهیم والای جهاد و شهادت و فرهنگ غنی ایثار و شهادت به نسل آینده و نسل چهارم انقلاب و دانشجویان دارد می‌توان گفت راهیان نور دانشجویی از مواردی است که می‌تواند نقشه دشمن را برای ایجاد فاصله میان دانشجو و ارزش‌های والای انقلاب و دفاع مقدس نقش بر آب کند.

وی گفت: ستاد راهیان‌نور دانشجویی استان مرکزی در حال فعالیت و برنامه‌ریزی است تا همچون سال‌های گذشته مقدمات اعزام بیش از یک هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموز عالی استان را فراهم کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی ادامه داد: در این جلسه قرار بر این شد که نقش دانشگاه‌ها و حمایت‌هایی که باید صورت بپذیرد و همچنین هم افزایی بین دستگاه‌ها مشخص شود تا باعث اثرگذاری هرچه بیشتر این اردوها شود.

وی گفت: انشالله راهیان نور دانشجویی امسال در قالب کاروان‌های دانشجویی برادران و خواهران در نیمه دوم اسفند ماه برای بازدید از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس جنوب و استان خوزستان برگزار خواهد شد و در یک اردوی 4 روزه دانشجویان به زیارتگاه‌های مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد و از حضور رزمندگان و راویان دفاع مقدس و روحانیون بزرگوار بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها