مدیر ادبیات حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

مهمترین دغدغه نویسندگان بررسی گفتمان انقلاب اسلامی است

«زهرا شاعری» ادبیات پایداری را گزینه‌ای برای رشد ادبیات معاصر معرفی کرد و گفت: از مهمترین دغدغه‌های نویسندگان و فعالان ادبیات پایداری بررسی بدنه اصلی ادبیات پایداری با گفتمان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۳۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۵ - 08February 2019

مهمترین دغدغه های نویسندگان، بررسی گفتمان انقلاب اسلامی است

«زهرا شاعری» مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، ضمن تبریک ایام دهه فرخنده فجر انقلاب اظهار داشت: واقعه مهم انقلاب اسلامی که به فاصله کمتر از 20 ماه از دفاع مقدس رخ داد سبب شد که موضوعات قابل توجهی در زمینه ادبیات پایداری مورد توجه قرار  گیرد.

وی ادبیات پایداری را گزینه‌ای برای رشد ادبیات معاصر معرفی کرد و گفت: از مهمترین دغدغه‌های نویسندگان اهل قلم و فعالان ادبیات پایداری بررسی بدنه اصلی ادبیات پایداری با گفتمان انقلاب اسلامی است.

شاعری جریان ادبیات پایداری در شکل انقلاب اسلامی و به ویژه ادبیات دفاع مقدس را جریانی فراگیر و غالب در ادبیات ایران دانست.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در پایان از برگزاری کارگاه «شیوه‌های داستان‌نویسی» با محوریت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در شهرستان گناوه با همکاری ادراه کتابخانه‌های عمومی شهرستان گناوه خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار