مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پلدختر:

انقلاب اسلامی به زنان هویت داد

حجت الاسلام «نقی هادی» گفت: انقلاب اسلامی به زنان هویت داد این در حالی است که اختلاف نرخ بین تحصیلات مردان و زنان قبل از انقلاب 3.39 درصد بود ولی در حال حاضر به منفی دو درصد کاهش پیدا کرده که این اختلاف فاحش نشان از خدمات بزرگ نظام اسلامی‌ است.
کد خبر: ۳۳۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ - 05February 2019

انقلاب اسلامی به زنان هویت دادبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «نقی هادی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پلدختر در نشست بصیرتی که در مدرسه زینبیه برگزار شد، با مقایسه دستاوردهای انقلاب اسلامی با نظام شاهنشاهی اظهار داشت: شاخص تحصیلات متوسطه قبل از انقلاب  23 درصد بود ولی بعد از انقلاب به 85 درصد افزایش پیدا کرد.

وی گفت: انقلاب اسلامی به زنان هویت داد و اختلاف نرخ بین تحصیلات مردان و زنان قبل از انقلاب 3.39 درصد بود ولی در حال حاضر به منفی دو درصد کاهش پیدا کرده که این  اختلاف فاحش نشان از خدمات بزرگ نظام اسلامی‌ است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پلدختر با بیان اینکه تعداد دانشگا‌ه‌های ما قبل از انقلاب 223 دانشگاه بود ولی بعد از انقلاب به 2940 عدد رسید، عنوان کرد: تعداد انجمن‌های علمی که جایگاه مهمی است قبل از انقلاب 78 انجمن بود ولی بعد از انقلاب به 208 رسیده‌ است.

وی بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی در زمینه انرژی هسته‌ای جایگاهی نداشتیم ولی بعد از انقلاب اسلامی جزو 10 کشور اول جهان قرار گرفتیم و حرف اول را می‌زنیم، همان‌طور که موشک‌های ما قلب ایادی استکبار را در منطقه مورد اصابت قرار می‌دهد نشان از این دارد که سپاه پاسداران و نیروهای نظامی عزیز ما شبانه‌روز خدمات بزرگی به انقلاب اسلامی می‌دهند و این حکایت از پیشرفت انقلاب اسلامی ایران دارد.

هادی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی دستاوردها و پیشرفت خوبی داشته‌ایم ولی مشکلاتی وجود دارد که این مشکلات را می‌توان در سه محور مورد بحث قرار داد گفت: اول اینکه بعضی از مشکلات از جانب ما مردم است چون در انتخابات ریاست‌جمهوری و مجلس شورای اسلامی شهر و روستا ما مردم دخیل هستیم، ما باید به کسی رأی دهیم که پاک‌دست باشد، دروغ نگوید، دستش به بیت‌المال دراز نشود، دردکشیده باشد و درک مناسبی از قشر محروم و مستضعفین جامعه داشته باشد. ما باید کسی را انتخاب کنیم که به نظام و رهبری اعتقاد داشته باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پلدختر تصریح کرد: خیلی از مسئولان بعد از اینکه رای مردم را به بهانه آزادی و امثالهم اخذ می‌کنند دروغ می‌گویند و بعد از آن کاری نمی‌کنند، مردم باید مسئولانی را که دلسوزانه کار کرده و اموال دنیایی و تجملاتش کم است به او رأی بدهند بعد ببیند که نتیجه رأی شما در نظام چه تأثیر مثبتی دارد.

هادی اظهار داشت: مشکل دومی که وجود دارد مشکل بعضی از مسئولان کشوری است بعضی از وزرای کشور لیاقت وزیرشدن را ندارند، کار، تخصص، دلسوزی به نظام و مردم  و اسلام ندارند، حتی بعضی‌ها الفبای مدیریت را هم بلد نیستند.

وی با اشاره به این که بعضی از مسئولان به مردم و نظام خدمت نمی‌کنند باید چکشی برخورد کرده و آن‌ها را عزل کرد، افزود: برخی‌ها با کارهای‌شان انقلاب را زیر سؤال می‌برند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پلدختر عنوان کرد: اگر یک قاضی در یک شهری تخلف کند چکسی به جز خود آن فرد مقصر است؟ ما نگوییم انقلاب و نظام  ضعیف است آن شخص ارزش و لیاقت برای مسئولیت‌گرفتن ندارد، بعضی‌ها می‌گویند چرا به فضای سبز پلدختر انتقاد می‌کنید؟ من می‌گویم نمی‌خواهم خدمات مسولان را نادیده بگیرم می‌خواهم بگویم هر آنچه می‌گویم از سر دلسوزی است، چرا شهرهای همجوار مانند دزفول، اندیمشک پارک مناسب برای حضور بانوان دارند ولی در پلدختر وجود ندارد؟ من دلم برای مردم ولایتمدار پلدختر می‌سوزد، چرا هویزه ثانی باید

این‌طور باشد؟ شهرستان پلدختر از لحاظ حجاب، تدین و ایمان همانند شهر مقدس قم است.

وی بیان کرد: در پلدختر گرانی وجود دارد و مردم نمی‌توانند لوازم موردنیاز، اقلام خوراکی پوشاکی، شهریه مدرسه و دانشگاه را برای فرزندان خود تهیه کنند، انقلاب چکار کند؟ این مشکلات به بعضی از مسئولان بی‌تدبیر بر می‌گردد که کار بلد نیستند. پیشنهاد من به تعزیرات شهرستان پلدختر این است که ستاد تعزیراتی در پلدختر تشکیل‌داده، گشت تعزیراتی راه‌اندازی کنند و  آن مغازه‌هایی که قیمت‌ها را متفاوت می‌دهد پلاکاردی نصب کنند و اگر بار دیگر تخلف کردند آن‌ها را پلمب کنند.

هادی گفت: شهرستان پلدختر دارای گندم مرغوبی است، چرا نان شهرستان کمترین کیفیت را دارد؟ نمی‌دانم کیفیت آرد پایین است یا به بعضی از نانوایان نظارت صورت نمی‌گیرد؟

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پلدختر عنوان کرد: ما برای بازدید به روستای پران پرویز رفتیم که متاسفانه پل ارتباطی بر بین رودخانه‌ای که به مسجد و مدرسه متصل می‌شود بر اثر بارندگی قطع‌ارتباط شده متاسفانه بعضی از مسولان بر اثر ندانم‌کاری یا بی‌توجهی خودشان مردم را نسبت به انقلاب بدبین کرده‌اند.

وی بیان کرد: در سیلاب اخیر رسانه‌ها هر بار خبر ریزش کوه و بسته‌شدن جاده‌ها را منعکس کردند؟ این چه اخباری است که ما می‌شنویم؟ مسولان استانی و شهرستانی باید اساسی بر ریزش کوه فکر کنند، شعار ندهند، عملی پای کار باشند، در شهرهای هم‌جواری مانند الیگودرز به‌سبب بارش برف راه‌ها بسته شده‌است، اما در پلدختر به‌خاطر یک ریزش ساده  کوه جاده مسدود می‌شود آدم نمی‌داند به بعضی از کارهای سطحی مسولین شوکه بشود یا بخندد؟

هادی تصریح کرد: البته ما خدمات شایسته بعضی از مسئولان را انکار نمی‌کنیم، اما بعضی‌ها با ندانم‌کارهایی چه عمداً یا سهواً به انقلاب و اسلام خیانت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار