به مناسبت دهه فجر صورت گرفت؛

ر‌ونمایی از نرم‌افزار جامع شهدای یزد

نرم‌افزار جامع شهدای یزد شامل وصیت‌نامه و شخصیت تمام شهدای استان یزد در مراسمی به مناسبت دهه فجر رونمایی شد.
کد خبر: ۳۳۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ - 05February 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «احمد ابراهیمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان یزد پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از نرم افزار جامع شهدای استان یزد که با حضور آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد، اظهار داشت: پس از رونمایی از برنامه چند رسانه‌ای سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی (ره)، نرم افزار شهدای استان هم تولید شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان یزد اظهار داشت: نرم افزار جامع شهدای استان یزد حاصل تلاش بیش از ۳۰ سال خادمان در بنیاد شهید است که زحمت جمع‌آوری وصیت‌نامه و زندگی نامه شهدای استان را کشیدند.

وی با تاکید بر اینکه معرفی سیره شهدا در فضای مجازی باید با جدیت دنبال شود، خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ هزار فایل در بنیاد شهید آرشیو شده که برخی از این موارد در این نرم افزار استفاده شده است.

ابراهیمی در ارتباط با اقدامات صورت گرفته در بنیاد شهید و در رابطه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، عنوان کرد: به ویژه در زمینه ترویج ایثار و شهادت اقدامات زیادی صورت گرفته، ولی همچنان باید اقدامات گسترده‌ای در این زمینه انجام شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، تاکید کرد: اطلاعات کاملی در ارتباط با شهدای استان یزد در این نرم افزار وجود دارد که با قابلیت جست‌و‌جو افراد می‌توانند به هر مطلبی که نیاز دارند دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها