سردار سپهر در آیین اختتامیه چهار دوره آموزشی دانشکده شهید مطهری:

نشانه‌های فروپاشی در اردوگاه قدرت‌های غربی نمایان شده است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: نشانه‌های فروپاشی در اردوگاه‌های قدرت‌های غربی در حال نمایان شدن است.
کد خبر: ۳۳۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳ - 05February 2019

نشانه‌های فروپاشی در اردوگاه قدرت‌های غربی نمایان شده است/ شاهد خباثت کسانی هستیم که مدعی حقوق بشر هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدحسین سپهر» جانشین سازمان بسیج مستضعفین در آیین اختتامیه چهار دوره آموزشی دانشکده شهید مطهری که امروز سه‎شنبه برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ جهان است؛ انقلاب اسلامی در جغرافیای ایران محصور نمی‌شود بلکه انقلاب یک پیام توحیدی برای مستضعفان و آزادگان عالم بود.

وی ادامه داد: بیش از سه قرن بود که قدرت‌های برجسته جهان به دنبال حذف دین از رشد و توسعه جامعه بودند، آنها می‌خواستند دنیا را با تفکرات و قوانین ضدتوحیدی اداره کنند اما یک عالم دینی شیعه پرچم قیام علیه کفر و شرک را برداشت و بر اساس نهضت امام حسین (ع) قیام کرد، سربازان و یاران خود را انتخاب و تربیت کرد و در نهایت به هدف نهایی خود رسید.

سردار سپهر یادآور شد: وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، تمام دنیا برای مقابله با آن به پا ایستادند و یک اتحاد بین‌المللی علیه انقلاب شکل گرفت.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مساله تحریم برای دیروز و امروز نیست، بلکه ۴۰ سال است که انواع فشارها و تحریم‎ها علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال می‌شود؛ ۴۰ سال است که این جنگ و مبارزه در عرصه‌های مختلف ادامه دارد و ما شاهد اوج خباثت و دشمنی افرادی هستیم که مدعی حقوق بشر هستند.

وی در ادامه گفت: نشانه‌های فروپاشی در اردوگاه‌های قدرت‌های غربی در حال نمایان شدن است و ما باید از این پیچ‌های سخت تاریخ با اقتدار عبور کنیم.

سردار سپهر با بیان اینکه تربیت و آموزش جوانان مؤمن و متدین و بسیجی انقلابی بر عهده بسیج است، افزود: به دنبال آن هستیم تا با تحقق بسیج ده‌ها میلیونی، زمینه ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها