سردار حسین اسداللهی:

اگر امروز دوباره قرآن بر نیزه بزنند، ملت فتنه را نابود می‌کنند

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: ملت ما آن‌قدر صحنه را زیبا رقم زدند که ثابت کردند اگر قرار به شهامت باشد، همانند صفحه کربلا عمل می‌کنند و اگر قرار باشد امروز قرآن بر سر نیزه بزنند تا «مالک‌اشتر» برگردد، برنمی‌گردند و فتنه را از بین می‌برند.
کد خبر: ۳۳۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷ - 05February 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «حسین اسداللهی» رزمنده دوران دفاع مقدس، امروز (سه‌شنبه) در بیستمین سالگرد شهید «محمد عبدی» و گرامی‌داشت شهید مدافع حرم «نوید صفری» که در مسجد الزهرا (س) تهرانپارس برگزار شد، با بیان این‌که برخی امروز می‌خواهند امام خمینی (ره) را به‌گونه‌ای دیگر معرفی کنند، اظهار داشت: امروز نیز مردم، ولی امرشان را دوست دارند و دشمن فهمیده است که باید بین مردم و، ولی شان فاصله بیاندازد.

وی با تأکید بر اینکه امروز تاریخ تکرار شده است، افزود: این مردم همان مردمی هستند که وقتی روضه اهل‌بیت (علیهم‌السلام) برای آن‌ها خوانده شد، گفتند «یا لیتنا کنا معک» و در صحنه عمل هم در دفاع مقدس این ادعای خود را ثابت کردند.

فرمانده سابق لشکر ۲۷ محمد رسول الله گفت: ملت ما آن‌قدر صحنه را زیبا رقم زدند که ثابت کردند اگر قرار به شهامت باشد، همانند صفحه کربلا عمل می‌کنند و اگر قرار باشد امروز قرآن بر سر نیزه بزنند تا «مالک‌اشتر» برگردد، برنمی‌گردند و فتنه را از بین می‌برند.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم برگزاری مراسم و محافل گرامی‌داشت شهیدان، افزود: سن مدافعان حرم به دفاع مقدس نمی‌خورد، اما رشادت و عملکرد آن‌ها همانند جوانان در دوران دفاع مقدس بود، این مدافعان حرم در همین مجالس گرامی‌داشت شهیدان تربیت شدند.

سردار اسداللهی با تأکید بر اینکه امروز مولفه‌های ما شهدا هستند، خاطرنشان کرد: مدافعان حرم مدت کمی در ۲ هزار کیلومتر دورتر از مرز‌های کشور حضور داشتند، اما باعث شدند که مردم آن مناطق امروز می‌گویند ایرانی‌ها به ما مقاومت آموختند و یاد دادند که مقاومت کنیم و هزینه آن را نیز بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه مرام شهدای مدافع حرم موجب صدور انقلاب در خارج از مرز‌های کشور شد، گفت: وقتی «حلب» سوریه آزاد شد، مردم این شهر می‌گفتند که ما آزادی شهرمان را مدیون شهدای ایرانی هستیم.

یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امروز مدیون کسانی هستیم که دوران دفاع مقدس پشت لباس‌های‌شان نوشتند «مسافر کربلا»، اما هرگز به کربلا نرسیدند، بیان داشت: حتی برخی اوقات که جوانان هرجا که داشتند شهید می‌شدند می‌گفتند که صورت ما را رو به کربلا بکنید تا به حضرت سیدالشهداء (ع) سلام بدهیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها