نشست تخصصی ادبیات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب خوزستان

نشست تخصصی ادبیات دفاع مقدس با عنوان «پلاک چهل» از دیگر نشست‌های ادبی، فرهنگی و هنری سرای اهل قلم باحضور پژوهشگران، شاعران، نویسندگان و هنرمندان است که در حاشیه نمایشگاه کتاب خوزستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۳۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴ - 05February 2019

نشست تخصصی ادبیات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب خوزستان

به گزارش دفاع پرس از اهواز، سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان همزمان با دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.

این 2 نمایشگاه در سالن‌های کاملا مجزا در تاریخ 17 بهمن ماه تا 23 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود و علاقه‌مندان و فعالان در این حوزه‌ها می‌توانند از ساعت 9 تا 12 صبح و 16 تا 22 نیز از بخش‌های مختلف دیدن کنند.

به گزارش دفاع پرس، 567 ناشر و نمایندگی از سراسر کشور در سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان حضور پیدا می‌کنند. در حاشیه‌های این نمایشگاه نشست‌های ادبی، فرهنگی و هنری سرای اهل قلم باحضور پژوهشگران، شاعران، نویسندگان و هنرمندان برگزار می‌شود که از جمله آن می‌توان به «سرود سرخ حماسه» با موضوع بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی 31 شهریورماه اهواز و «خوزستان دروازه ورود تشیع» اشاره کرد.

همچنین «رسانه و خانواده»، «به روایت رود»، «شرح فتح» بامحوریت فتوحات امام خمینی(ره) در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و سخنرانی امام جمعه موقت اهواز، «شب ترجمه» بامحوریت بررسی روند ترجه در آثار فارسی و عربی، «پلاک چهل» با محوریت نشست تخصصی ادبیات دفاع مقدس از دیگر نشست‌های ادبی، فرهنگی و هنری سرای اهل قلم باحضور پژوهشگران، شاعران، نویسندگان و هنرمندان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار