عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند

محمدرضا ملکشاهی راد گفت: مردم از بدو ظهور انقلاب اسلامی تاکنون همواره حامی و پیرو آرمان‌های امام راحل و انقلاب بوده‌اند.
کد خبر: ۳۳۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰ - 06February 2019

مردم در حفاظت از آرمان‌های انقلاب نسبت به مسوولان پیشگام هستند«محمدرضا ملکشاهی‎راد» عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع‎پرس، با اشاره به فرارسیدن ایام‎الله فجر و تبریک جشن چهل سالگی انقلاب، از این رخداد به عنوان معجزه قرن یاد کرد و اظهار داشت: ابرقدرت‌های جهان در زمانی که  از حامیان تراز اول حکومت پهلوی بودند و در واقع هیچ‌وقت فکر سرنگونی این رژیم در ذهن هیچ ملت و کشوری نمی‎گنجید، مردم با دستان خالی اما اعتقاد قلبی به این نکته که هیچگاه ظلم ماندگار نیست، تحت هدایتهای حضرت امام خمینی توانستند طاغوت و طاغوتیان را شکست دهند.

این نماینده با بیان اینکه اگر اراده قوی و قلبی مردم نبود،،انقلاب به پیروزی نمی‎رسید، از مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب یاد کرد و افزود: اگر ما خواهان این هستیم که این پرچم حسینی انقلاب به دست صاحب اصلی حضرت حجت (عج) برسد، که یقینا همین امر محقق خواهد شد، باید رفتار، کردار و گفتارمان با هم برابری کند.

وی ادامه داد: برخی مسوولان تا زمانی که منافع شخصیشان در امان باشد، به ظاهر خود را حافظ انقلاب قلمداد می‎کنند؛ چراکه عده‌ای از قِبَل انقلاب اسلامی فارغ از توجه به آرمان‌های‌ حضرت امام و پیروی از مکتب و نهضت خمینی صاحب منصب و سرمایه‌های گزاف و بادآورده‎ای شدند؛ لذا نیت و رفتار برخی مسوولان همخوانی ندارد.

ملکشاهی‎راد با بیان اینکه خطرناک‎تر از آثار تهدید و تحریم غربی‌ها، خوی اشرافی‎گری برخی مسوولان داخلی است، گفت: مردم به خوبی ناظر و آگاه بر رفتار مسوولان هستند و فرق میان مسوول دلسوز و خائن را می‎دانند؛ لذا عمده دلیل ناراحتی ملت حضور برخی مدیران و مسوولان انقلابی‎نما بر مسندهای قدرت است. عده‌ای از مسوولان به این دلیل حافظ انقلاب هستند که به واسطه این انقلاب به مسندهای قدرت دست پیدا کرده و با زدودبند و فساد مالی به زندگی‎های شاهانه رسیدند.

این نماینده مجلس دهم با بیان اینکه مردم بدون هیچ چشم‎داشتی در طول عمر با برکت انقلاب در مسیر شهدا و امام شهدا قدم گذاشته‎اند، خاطرنشان کرد: مردم همواره نسبت به مسوولان، دلسوزتر به نظام و انقلاب اسلامی هستند و علاوه بر گفتار، در عمل هم این امر را به اثبات رساندند که حضور آنها در عرصه‎های مهم سیاسی مصداق بارز این موضوع است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار