امیر موسوی عنوان کرد؛

ایجاد بازدارندگی با اتکا به تجهیزات دفاعی بومی

معاون عملیات ارتش با بیان اینکه موشک‌های ساحل به دریا با برد ۳۰۰ کیلومتر یکی از تجهیزات نداجا است که نقش مهمی در بازدارندگی دارد، گفت: امروز با توجه به نیاز‌ها و تهدیدات، بهترین تجهیزات در ارتش ساخته می‌شود.
کد خبر: ۳۳۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ - 06February 2019

امروز با توجه به تهدیدات و نیاز‌ها بهترین تجهیزات را می‌سازیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر «سید محمد موسوی» معاون عملیات آجا در نشست صمیمی ارتش با مردم و رسانه که صبح امروز در حاشیه «نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه نیرو‌های ارتش در اوایل انقلاب به وظایف خود به خوبی عمل و از مرز‌ها به خوبی پاسداری کردند، اظهار داشت: اولین پاسخ دندان‌شکن در جنگ توسط نیروی هوایی ارتش به رژیم بعث عراق داده شد.

وی ادامه داد: پس از پذیرش قطعنامه، دشمن به دنبال این بود که از غفلت ما سوءاستفاده کند، اما حفظ و حراست از مرز‌ها توسط ارتش به خوبی انجام شد.

معاون عملیات ارتش گفت: حفظ و بازسازی سامانه‌ها یکی از مأموریت‌های ارتش در دوران پس از جنگ بود که این کار به خوبی انجام شد.

امیر موسوی با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد گفت: این موضوع نقش مهمی در دیپلماسی سیاسی دارد و این مأموریت توسط نداجا به خوبی در حال انجام است.

وی افزود: امروز با توجه به نیاز‌ها و تهدیدات، بهترین تجهیزات در ارتش ساخته می‌شود و نقش تعیین‌کننده‌ای در جنگ‌ها دارد. موشک‌های ساحل به دریا با برد ۳۰۰ کیلومتر یکی از تجهیزاتی است که نقش مهمی در بازدارندگی دارد.

معاون عملیات ارتش با بیان اینکه به طور میانگین در هر سال ۱۰ رزمایش برنامه‌ریزی می‌شود، عنوان کرد: طراحی این رزمایش‌ها به صورت تک‌نیرویی، مشترک (چند نیرویی) و رزمایش با دیگر کشور‌هاست.

امیر موسوی در پایان گفت: امروز ارتش از یک ارتش طاغوت‌محور به ارتش اسلامی، از ارتش مستکبران به ارتش مستضعفان و از یک ارتش وابسته در حوزه‌های مختلف به ارتش مستقل، پویا و متحرک در صحنه‌های مختلف تبدیل شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار