همایش نقش بانوان فاطمی در نهضت خمینی کبیر (ره) در ایلام برگزار شد

همایش «نقش بانوان فاطمی در نهضت خمینی کبیر (ره)» در مسجد کوثر شهر ایلام با حضور بانوان بسیجی و هنرمند استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ - 06February 2019

همایش نقش بانوان فاطمی در نهضت خمینی کبیر(ره) در ایلام برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از ایلام، «سرهنگ جمال شاکرمی»، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، در این همایش بابیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از سیره و منش ائمه اطهار (ع) است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بانام حضرت فاطمه (س) در همه عرصه‌ها پیشتازی می‌کند.

 وی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با مؤلفه‌ها و شاخص‌های پیش برنده این انقلاب یعنی داشتن رهبری قوی چه در زمان حضرت امام خمینی (ره) و چه با حضور رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته)، با داشتن آرمان‌هایی والا و مکتبی قدرتمند، همواره ملتی پایدار، قوی و پای‌کار بوده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، یادآور شد: تقارن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه را از عنایات خاصه الهی است، بانوان و زنان جامعه اسلامی باید جایگاه، منزلت و موقعیت خاصی که اسلام و امام خمینی (ره) به بانوان بخشیده است را بشناسند و قدردان امنیت و سلامت تحکیم جامعه باشند.

 شاکرمی، با تأکید بر ترویج فرهنگ فاطمی در سطح جامعه و الگو گیری از سیره و منش آن حضرت، خاطرنشان کرد: امروز زنان جامعه، به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف فعالیت داشته و گام‌های بزرگی در زمینه‌های گوناگون برداشته‌اند که نشان دهند اهمیت جایگاه زن در انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار