نتانیاهو با پوتین درباره ایران گفت‌وگو می‌کند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار است، اوایل اسفند ماه به مسکو سفر کند تا با رئیس‌جمهور روسیه درباره ایران و سوریه رایزنی داشته باشد.
کد خبر: ۳۳۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ - 06February 2019

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، روزنامه هاآرتص نوشت که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار است روز ۲۱ فوریه (دوم اسفندماه) با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در مسکو دیدار کند.

نتانیاهو روز سه‌شنبه در جریان نشست مطبوعاتی مشترک با الکساندر وان دربلن، رئیس‌جمهور اتریش که به اراضی اشغالی سفر کرده است، اعلام کرد که در سفرش به مسکو با پوتین درباره سوریه و ایران گفت‌وگو و تبادل نظر خواهد کرد.

نخست‌وزیر اسرائیل رژیم صهیونیستی گفت: پیرو صحبت‌هایی که چند ماه پیش با رئیس‌جمهور پوتین در پاریس انجام دادم و نیز رایزنی‌های بعد از آن، ۲۱ فوریه دوباره به روسیه سفر خواهم کرد.

وی با تکیه بر ادعاهای بی‌اساس خود علیه کشورمان افزود: ادامه اقدامات اسرائیل برای پیشگیری از استقرار نظامی ایران در سوریه بسیار مهم است. ما در حوزه‌های گوناگون جلوی این پیشروی را می‌گیریم. باید به این اقدامات ادامه دهیم و از گشودن جبهه دیگری علیه خود توسط ایران در آن سوی بلندی‌های جولان جلوگیری کنیم. این محور گفت‌وگوهای من با رئیس‌جمهور پوتین است.

همچنین الکساندر لاورنتیف، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه و سرگئی ورشینین، معاون وزیر امور خارجه روسیه در سفر به اراضی اشغالی با نتانیاهو در باره ایران و وضعیت سوریه گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار