تل‌آویو «سفارت مجازی» خود در کشور‌های خلیج فارس را افتتاح کرد

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی توئیتر را برای ارتباط با کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس بازگشایی کرد.
کد خبر: ۳۳۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ - 06February 2019

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی که صفحات مجازی مختلفی در شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط با کشور‌های عربی دایر کرده است، صفحه «اسرائیل فی الخلیج» در توئیتر را پس از وقفه شش ساله دوباره راه‌اندازی کرد.

در متن منتشر شده در این صفحه آمده است: «خوشحالیم که بازگشایی صفحه «اسرائیل فی الخلیج» با هدف توسعه گفت‌و‌گو‌ها میان اسرائیل و مردم خلیج [فارس]را اعلام کنیم. امیدواریم که این سفارت مجازی در تعمیق روابط میان مردم کشور‌های خلیج [فارس]و اسرائیل در همه زمینه‌ها سهم داشته باشد.»

این صفحه مجازی برای اولین بار در جولای 2013 تأسیس شد، اما در دسامبر 2014 فعالیت خود را متوقف کرد و از شب گذشته دوباره آغاز به کار کرده است.

تل آویو «سفارت مجازی» خود در کشور‌های خلیج فارس را افتتاح کرد

با نگاهی به نظرات کاربران عرب‌زبان ذیل این پست، مشاهده می‌کنیم که به جز چند نفر، باقی هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و به این رژیم لعن و نفرین فرستاده‌اند.

وزارت خارجه رژیم اسرائیل پیش از این صفحات بسیاری در شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط با مردم کشور‌هایی که با آن‌ها در تخاصم به سر می‌برد، دایر کرده است. اسرائیل به عربی، اسرائیل با لهجه عراقی، اسرائیل به فارسی نمونه‌های از این دست تلاش‌ها در راستای دیپلماسی عمومی این رژیم است.

تل آویو «سفارت مجازی» خود در کشور‌های خلیج فارس را افتتاح کرد

تل آویو «سفارت مجازی» خود در کشور‌های خلیج فارس را افتتاح کرد

در کنار این صفحات، «اویخای ادرعی» سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه رژیم اسرائیل و شخص بنیامین نتانیاهو نیز صفحاتی در شبکه‌های مجازی به زبان عربی، دایر کرده‌اند. علاوه بر این ده‌ها صفحه مجازی با هدف عادی‌سازی روابط میان اعراب و صهیونیست‌ها دایر شده است.

تأکید برحق بودن رژیم اسرائیل، تبلیغات علیه گروه‌های فلسطینی ضد سازش، تأکید بر صلح (سازش)، تبلیغ و تشویق لزوم بهبود روابط و عادی‌سازی، تبلیغ «لزوم دوستی میان اعراب و صهیونیست‌ها»، آتش‌افروزی در تنور اختلافات ایران و برخی کشور‌های عربی از جمله محتوای این صفحات است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار