رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور:

برخی مسوولان همچنان چشم امیدشان به خارج از کشور است

«غلامرضا حسن پور» گفت: متاسفانه برخی مسوولان کاهش مشکلات جاری کشور را در گرو تعامل با غرب می‌بینند و به ظرفیت‌های داخلی توجهی ندارند.
کد خبر: ۳۳۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ - 06February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «غلامرضا حسن پور» رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور امروز در مجمع سالیانه اصناف خراسان جنوبی در بیرجند اظهار داشت: دشمن به دنبال جداکردن بازاریان از بدنه انقلاب است و نمی خواست بگذارد که ما 40 سالگی انقلاب را ببینیم.

وی با اشاره به اقدامات تروریستی دشمنان در کشور بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی به شدت عصبانی هستند و نمی دانند چکار کنند، لذا دست به اعمالی می زنند که هیچ ارزش نظامی و امنیتی ندارد.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور با بیان اینکه تیرماه امسال بعد از تعطیلی 2 روزه بازار تهران، بازاریان متوجه توطئه دشمن شده و خودشان بازار را باز و توطئه دشمن را خنثی کردند، گفت: باید از استان هایی که هیچ کدام فریب دشمن را نخورده و همراهی نکردند، تجلیل شود.

حسن پور متذکر شد: با وجود بی مهری هایی که به اصناف و بازاریان وارد شد، اما این قشر همچنان در صحنه دفاع از انقلاب باقی ماندند؛ همانطور که نخستین گروهی که به امام راحل (ره) پیوستند بازاریان بودند.

وی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند توطئه دشمن جنگ اقتصادی است و متاسفانه بعضی از مسئولان در داخل کشور هنوز بیدار نشدند و همچنان چشم امیدشان به اروپا، ایالات متحده آمریکا و ... است و این همه ظرفیت که در کشور وجود دارد را نمی بینند.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور با اشاره به اینکه جوانان در دوران دفاع مقدس که امروز پیشکسوتان هستند، هشت سال جنگ را اداره کردند، مطرح کرد: در آن دوران با همدلی و همراهی ملت کشور اداره شد و امروز بهتر از آن دوران می توان کشور را اداره کرد.

وی اضافه کرد: خود اصناف هم می توانند با بعضی گران فروشی ها مقابل کنند هرچند گران فروشی به آن شکل وجود ندارد، چراکه فرد وقتی کالایی را گران می خرد مجبور است گران هم بفروشد.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند که «اصناف بازوی ستبر انقلاب اسلامی است و بسیج اصناف بازوی اصناف و بازاریان هستند و باید قدردان این همدلی ها باشیم»، یادآور شد: در خصوص رفع مشکلاتی که در بحث مالیات به اصناف فشار آورده یا مباحث بی رونقی بازار و توزیع ارزاق و کالاهای اساسی تلاش داریم مشکلات بازار را رفع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها