نامه بسیجی شهید سید مصطفی احمدزاده

بسیجی شهید «سید مصطفی احمدزاده» در نامه خود شرح حالی از وضعیت خویش در سوریه را بیان می‌کند.
کد خبر: ۳۳۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 08February 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «سید مصطفی احمدزاده» سوم فروردین ۱۳۴۱ در تهران دیده به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه شد و سرانجام ۲۲ فروردین ۱۳۶۲ در فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه بسیجی شهید سید مصطفی احمدزاده/

تصاویر نامه بسیجی شهید «سید مصطفی احمدزاده»

نامه بسیجی شهید سید مصطفی احمدزاده/

نامه بسیجی شهید سید مصطفی احمدزاده/

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسمه تعالی

أَلا بِذِکرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ القُلُوبُ (فقط با یاد خدا اطمینان قلب حاصل می‌شود).

به نام الله هستی بخش روح الله و به یاد مهدی (عج) برقرار کننده حکومت الهی و سلام و درود بر نائب برحقش امام خمینی و شهدای گلگون کفن.

از کربلای حسینی تا کربلای خمینی و از کربلای خمینی تا شهدای به خون غلطیده محله صادقیه از محمد تا امیر از امیر تا بهداد و از بهداد تا داود و از داود تا؟

حضورمحترم سروران گرامی خودم (مادر و پدر) عزیز سلام علیکم پس از عرض سلام خدمت آن بزرگواران امیدوارم که حال شما عزیزان خوب بوده و در پناه خداوند تبارک و تعالی مشغول دعا به جان امام و رزمندگان و... باشید.

اگر از حال این بنده گنهکار درگاه حق تعالی و فرزند کوچک (البته نه از نظر قد و قامت) خود خواسته باشید ملالی نیست و مشغول دعاگویی به جان امام و شما سروران هستم.

آری پدر و مادر عزیز نامه‌های سراسر مهر شما به دست من رسیده است، ولی به علتی که در یکی از نامه‌هایم توضیح دادم (تنبلی) جواب هیچ‌یک را ننوشته‌ام که امیدوارم به بزرگی خودتان ببخشید.

درنامه‌هایتان نوشته بودید که درموقع رفتن به زینبیه ما را هم یاد کن بنده می‌گویم

کل اگر طبیب بودی

سرخود دوا نمودی

ولی از شوخی گذشته و به جدی نرسید هر موقع رفتم راستش را بخواهید اول دعا کردم برای اینکه خانواده محمد حبیب الله زاده سعادت آمدن زینبیه را پیدا کنند و بعد شما و کلیه آشنایان، زیرا چند هفته هست که هر شب جمعه تعدادی از خانواده شهدا به زینبیه می‌آیند و در موقع دعا جایتان خالی حالی پیدا می‌کنیم.

خوب نوشته بودید که اگر می‌خواهم به ایران بیایم و باز برگردم، ۲ لیر بده آش به همین خیال باش می‌دانی چرا نوشتم ۲ لیر زیرا پول اینجا بر حسب لیر است و در خاطرم نیست که پول ایران بر چه مبناست خوب آخه ما خارج رفته‌ها بعد از یک مدت تمام مسائل مملکت خودمونو فراموش می‌کنیم.

در جواب نامه بنویسید که آیا برای زینبیه ثبت نام کرده‌اید یا نه

به امید پیروزی حق بر باطل

به امید برقراری حکومت پر از عدالت مهدی (عج)

الهی الهی حتی ظهور مهدی احفظ لنا الخمینی

خارج نرفته‌ها یعنی خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه‌دار.

احمدزاده

۱۳۶۱/۱۱/۳»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها