پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به مناسبت انتصاب رییس سازمان صدا و سیما

نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی خطاب به رییس جدید سازمان صدا و سیما تصریح کرد: حضورتان را در سازمان صدا و سیما به‌عنوان عضوی از خانواده معظم ایثارگران، نویدبخش قوام و دوام آرمان‌ها و ارزش‌هایی برمی‌شماریم که شهدا برای آن از خون خود گذشتند.
کد خبر: ۳۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳ - 09November 2014

پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به مناسبت انتصاب رییس سازمان صدا و سیما

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، در پیام حجتالاسلام والمسلمین شهیدی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد سرافراز

رییس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

تقوای الهی و کسب رضای ربوبی، جوهره حرکتهای ماندگار میشود تا آنانکه در صف مجاهدان دوران دفاع مقدس، به نشانی از ایثار و شکیبایی مفتخر شدهاند همواره پیشگامان و مشتاقان مجاهدت بمانند.

خدمت در جامعه اسلامی، جریانی واحد و ارزشی قلمداد میشود که جملگی فارغ از مسندهای حکومتی و مسئولیتهای فردی، به عنایت ربوبی و عزم در بندگی، توفیق همراهی و همسویی با آن را کسب مینماییم.

در این راستا؛ انتصاب شایسته جنابعالی را که بحمدالله از خاندان بزرگ ایثار و شهادت هستید در مدیریت رسانه ملی تبریک عرض نموده و حضورتان را در سازمان صداوسیما بهعنوان عضوی از خانواده معظم ایثارگران، نویدبخش قوام و دوام آرمانها و ارزشهایی برمیشماریم که شهدا برای آن از خون خود گذشتند و امید است این دانشگاه عمومی را به یک پایگاه بزرگ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل نمایید.

توفیقات روزافزون جنابعالی و مجموعه خدمتگزاران رسانه ملی را از درگاه خداوند متعال مسألت مینماییم.

ان شاءالله در محضر ملت، شهدا، امام شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) همواره سربلند و عزتمند باشید.

سید محمدعلی شهیدی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار