به مناسبت دهه فجر؛

همایش پیروزی انقلاب اسلامی در خرم‌آباد برگزار شد

همایش بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت حمایت از ایتام، امروز (چهارشنبه 17 بهمن) در خرم‌آباد برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳ - 06February 2019

 به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، به مناسبت ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه، همایش بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی  با محوریت حمایت از ایتام امروز (چهارشنبه 17 بهمن)، با حضور جمعی از مسئولین استانی، «سید رحیم موسوی» مدیرعامل موسسه خیریه نیکوکاری نور آل یاسین لرستان، جمعی از ایتام و خانواده های آنان، در حسینیه حبیب ابن مظاهر خرم آباد برگزار شد.

سید رحیم موسوی در این همایش ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه مبارکه فجر اظهار داشت: امام خمینی (ره) با تحمل نزدیک به پانزده سال تبعید خارج از کشورهدف حسینی خودش را دنبال کرد.

وی گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی با سرسپردگانی که  نوکر اجانب بودند واقعیات را گوشزد می کرد اما توجهی به حرف امام نمی کردند.

مدیر عامل مؤسسه نور آل یاسین خرم آباد افزود: امام (ره) با تحمل رنجها و مشقت ها مرتب دنبال بیدار کردن آحاد مردم بود که ظلم  و ستم را بشناسند و تو جه به شأن شخصیت خودشان داشته باشند  زیرا ما شیعه مکتب امیرالمومنین (ع) هستیم و هر گز زیر بار ظلم و ستم نرفته و نخواهیم رفت.

موسوی بیان کرد: در آن دوران خفقان ملت ایران  از ولی و امام خود پیروی کردند و هدف یک پارچه شروع شد مرد و زن بزرگ و کوچک همه و همه گوش به فرمان بودند و حماسه ها آفریدند و عرصه را بر ظالمین تنگ کردند.

وی با اشاره به اینکه درروز های تظاهرات انقلابی سال 1357 آمریکا مشاورینی فرستاده بود به ایران برای مشاوره دادن به سر سپردگان خودشان، تصریح کرد: روز پانزده بهمن آخرین گزارشی که به کاخ سفید آمریکا منعکس کرده بودند تضمین داده بودند که تا ده سال آینده هیچ خطری در ایران تاخت و تاج سلطنتی را تهدید نمی کند ولی به فاصله یک هفته عنایت خدا شامل حال ملت ایران شد و تخت وتاج سلطنتی به دست توانای فجرآفرینان فرو ریخت.

مدیرعامل مؤسسه نیکوکاری آل یاسین لرستان با تأکید بر اینکه از همان اوایل انقلاب آمریکا کمر دشمنی را با این ملت بست واعلام کردند در سطح وسیع که این انقلاب 2 ماه بیشتر دوام ندارد دو ماه گذشت اعلام کردند شش ماه، ولی به یاری خدا با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی این انقلاب روز به روز توانمند تر می شود.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به برکات مادی و معنوی انفاق و کمک به ایتام جامع اشاره کرد و گفت: نیازمندان جامعه ما کم توقع هستند و وظیفه ماست که به تأسی از پیامبر اکرم(ص)، امیرالمومنین علی(ع) و سایر ائمه و بزرگان دین تا جایی که در توان داریم به نیازمندان بویژه ایتام، کمک کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار