برگزاری شب خاطره با محوریت شهید «محمد امین رحمانی» در سنندج

مراسم شب خاطره با محوریت شهید «محمد امین رحمانی» توسط حوزه هنری کردستان و به مناسبت دهه فجر در سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵ - 06February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کردستان، سردار ربیعی عصر امروز در همایش شب خاطره شهدا که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی در سالن نور سازمان تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: رزمندگان مهاجر برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و تمامیت ارزی در کردستان حاضر شدند و توطئه‌های تجزیه طلبانه مزدوران داخلی و جبهه استکبار با جانفشانی‌های پیشمرگان مسلمان کرد، مردم متدین کردستان و ایثارگری‌های رزمندگان مهاجر نقش بر آب شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به نقش پیشمرگان مسلمان کرد در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شهید محمدامین رحمانی فرمانده لایق پیشمرگان مسلمان کرد و حر زمان بود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوایل انقلاب افزود: شهید بروجردی و فرماندهان کردستان با اعتماد به نیروهای پیشمرگ مسلمان کرد مسیر را برای حماسه‌آفرینی این بزرگواران فراهم کردند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس و اوایل انقلاب به جوانان اعتماد شد و حماسه‌های بزرگی خلق شد لذا برای تداوم عزت و اقتدار ایران اسلامی باید به جوانان و توانمندی‌های آنان توجه شود.

سردار ربیعی اظهار داشت: مردم کردستان باید به این مهم توجه کنند که امنیت و رفاه کنونیشان ثمره رشادت‌های پیشمرگان مسلمان کرد و رزمندگان اسلام بوده و باید قدردان این امنیت و عزت باشند.

وی عنوان کرد: موفقیت‌های رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه و عراق ناشی از تجربیات رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس و وقایع کردستان بود.

در ادامه این مراسم نیز آقایان ابراهیم و اسماعیل رحمانی برادران شهید رحمانی و سرهنگ حفیظی از فرماندهان کردستان خاطراتی را در خصوص شهید رحمانی بیان کردند و از علی کلوندی نویسنده کتاب زندگینامه شهید رحمانی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار