همایش «دختران انقلاب» در ساری برگزار شد

همایش دختران انقلاب به میزبانی حوزه خواهران سازمان بسیج ورزشکاران مازندران و بسیج هنرمندان استان مازندران در ساری برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ - 07February 2019

همایش «دختران انقلاب» در ساری برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، همایش دختران انقلاب به میزبانی حوزه خواهران سازمان بسیج ورزشکاران مازندران و بسیج هنرمندان استان برگزار شد.

«سید جواد حسینیان» رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران در این همایش طی سخنانی با بیان اینکه تا قبل از انقلاب مجموع مربیان ورزشی کشور 32 نفر بوده است که اکنون 18 هزار مربی خانم داریم، اظهار داشت: در مازندران 190 سالن صالحین و 9 دی به همت بسیج و سپاه کربلا ساخته شد.

وی با بیان اینکه حضور بانوان در میادین بین‌المللی ورزشی در در قبل از انقلاب به تعداد نفر بود که اکنون قابل مقایسه نیست، افزود: در حوزه پهلوانی شاهد حضور بانوان موفقی هستیم که حفظ عفاف و حجاب توسط  آنها از گاهی مواقع از کسب عناوین مادی و قهرمانی ارزشمندتر است که نمونه آن خانم رزیتا علیپور در مسابقات آسیایی با حفظ حجاب در مسابقات آسایی از مدال و هدایای این بخش گذشت.

برگزاری همایش بزرگ دختران انقلاب با حضور قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان جامعه بزرگ ورزش خواهران استان، حضور گروه خواهران بسیج ورزشکاران در اردوی جهادی قائم‌شهر و آمل به مناسبت پیروزی چهلمین سال انقلاب اسلامی، نشست نواب هیأت‌ها و مربیان ورزشی در شهرستان نوشهر با محوریت عفاف و حجاب، برگزاری المپیاد ورزشی بانوان با نام شهدای ورزشکار در محمودآباد، دیدار با قهرمانان و پیشکسوتان با اخلاق ورزشی خواهر در استان، نشست بصیرتی و مهارت خانواده با حضور ورزشکار خواهر در حسینیه عاشقان ثارالله قائم‌شهر از برنامه‌های اجرایی امور بانوان بسیج خواهران مازندران بود.

در این همایش از جمعی از بانوان و دختران ورزشکار و افتخارآفرین در میادین اخلاق و ورزش، فرزندان شهدای مدافع حرم و انقلاب اسلامی، بانوان بسیجی هنرمندان استان با اهدای تندیس و لوح یادبودی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها