نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

کاهش بسیاری از مشکلات کشور به دست جوانان ممکن است

حجت‌الاسلام قریشی گفت: کاهش بسیاری از مشکلات کشور به دست جوانان ممکن است.
کد خبر: ۳۳۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴ - 07February 2019

در این چهل سال اخیر بسیاری از مشکلات به دست جوانان حل شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی،  عصر امروز (پنج‌شنبه 18 بهمن ماه) در مراسم نشست با جوانان که در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشتند و اولین کسانی که با امام خمینی (ره) بعیت کرده و به فرمان حضرت لبیک گفتند جوانان بودند.

وی ادامه داد: در این چهل سال اخیر خیلی از مشکلات پیش‌رو به دست جوانان حل شده است و امروز در همه عرصه‌های علمی و فرهنگی این جوانان هستند با که با برداشتن قدم‌های بلند کشور را به سمت پیشرفت و تعالی پیش می‌برند.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: امروز در جمهوری اسلامی بیش از هر کشور دیگر آزادی وجود دارد به گونه‌ای که یک نماینده مجلس به راحتی در مجلس پشت تریبون قرار می‌گیرد و از نظام و رهبری انتقاد می‌کند، البته در برخی موارد بعضی از نمایندگان مجلس بلندگوی دشمن هستند و همان حرفی را می‌زنند که دشمن می‌خواهد بگوید.

وی افزود: آخرین نسخه فرهنگی و اعتقادی غرب ترامپ است که مجسمه فساد و قمار بازی می‌باشد اما در مقابل آن تربیت شدگان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران افرادی چون شهید حججی و سردار قاسم سلیمانی‌ها هستند که برای دفاع از مردم مظلوم منطقه قیام می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اربعین نماد قدرت جمهوری اسلامی است که سی میلیون نفر را در کشوری که امنیت کامل هم ندارد جمع می‌کند و همه این‌ها به برکت جمهوری اسلامی به دست آمده است.

وی گفت: دشمن امروز تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهد و وظیفه جوانان این است که در مقابل این توطئه‌ها ساکت نباشند و کارآمدی نظام را به مردم تبیین کنند، امروز جمهوری اسلامی در دنیا صاحب قدرت است و نظام سلطه جهانی را با پالش جدی مواجه کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها