وزیر اطلاعات در جمع عشایر بختیاری اهواز:

اقوام کشور یک پیکره مستحکم به نام ملت ایران را تشکیل داده‌اند

حجت‌الاسلام علوی با اشاره به اینکه با وجود تنوع قومی و زبانی موجود در ایران، همه اقوام کشور یک پیکره مستحکم به نام ملت ایران را تشکیل داده‌اند، گفت: همین وحدت ملت است که ایران را در برابر طوفان هجمه‌های دشمنان، ضربه‌ناپذیر کرده است.
کد خبر: ۳۳۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳ - 07February 2019

همه اقوام ایران یک پیکره مستحکم به نام ملت ایران را تشکیل داده‌اند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید «محمود علوی» عصر امروز (پنج شنبه) در جمع عشایر بختیاری در اهواز اظهار داشت: یکی از نقاط مشترک همه مردم خوزستان، عشق و دلدادگی آنان به حضرت زهرا (س) است. 

وی با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج)، تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت مردم می‌کنند، بیان کرد: اگر امروز کشورمان از امنیتی بی نظیر برخوردار است با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، نقش آفرینی بی‌نظیر مردم و تلاش و مجاهدت سربازان گمنام امام زمان است. 

علوی با اشاره به اینکه با وجود تنوع قومی و زبانی موجود در ایران، همه اقوام ایران یک پیکره مستحکم به نام ملت ایران را تشکیل داده‌اند، ادامه داد: همین وحدت ملت است که ایران را در برابر طوفان هجمه‌های دشمنان، ضربه ناپذیر کرده است. 

وزیر اطلاعات تاکید کرد: اگر ایران در طول 40 سال گذشته، هزاران شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است برای این است که تصمیات مربوط به خودمان را به جای واشنگتن در داخل کشور بگیریم. در این سال‌ها چه توطئه هایی که علیه این نظام و مردم طرح‌ریزی نشد ولی همه آنها به لطف وجود نعمتی به نام ولایت فقیه خنثی شده‌اند و امروز دشمن ما درمانده است ولی لبخند ناشی از کسب پیروزی بر لب مردم ایران است. 

علوی با اشاره به تحرکات رئیس‌ جمهور آمریکا علیه ملت ایران گفت: ترامپ قصد دارد با استفاده از حربه تحریم، ملت مقاوم ایران را به زانو دربیاورد و تصور می‌کرد که ملت ایران با این فشارها و تحریم های اقتصادی، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به چشم نخواهند دید ولی آنها از این مسئله غافل هستند که اگر ملت ایران با قدرت‌های جهان سر میز مذاکره نشست برای این است که تجربه‌ای جدید به خود اضافه کند و از سوی دیگر بدعهدی آمریکا را به همه دنیا نشان دهد. 

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه مسئولان این نظام از دل همین مردم هستند و خود را متعهد می‌دانند، عنوان کرد: بسیاری از مشکلاتی که می‌توانست به مردم ایران تحمیل شود با تلاش و تدبیر دولت خنثی شده است.

علوی تصریح کرد: اگر امروز کسی بگوید مشکلات ما ناشی از ناکارآمدی مسئولان است و ربطی به تحریم‌ها ندارد سخن دلخواه آمریکا را به زبان رانده است. مسئولان ما برای حل مشکل مردم شب و روز ندارند و نباید برخی‌ها با بعضی اظهار نظرها در زمین آمریکا بازی بازی کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها