تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام در ستاد فرماندهی لشکر 92 زرهی ارتش

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام در ستاد فرماندهی لشکر 92 زرهی ارتش با حضور جمع کثیری از مسوولین و فرماندهان یگان های نظامی برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ - 08February 2019

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام در ستاد فرماندهی لشکر 92 زرهی ارتش

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام در ستاد فرماندهی لشکر 92 زرهی ارتش با حضور جمع کثیری از مسوولین و فرماندهان یگان های نظامی برگزار شد.

سردار «محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان با اعلام اینکه این شهید 24 ساله، در عملیات رمضان به شهادت رسیده است، اظهار داشت: نقش برجسته لشکر 92 زرهی ارتش بر هیچکس پوشیده نیست و ما بنا به درخواست این یگان و برای معطر کردن و معنویت بخشیدن به این فضای نظامی و ارزشی این شهید گمنام را در این مکان تدفین نمودیم تا یادمانش محفلی باشد برای ارتشیان جوان و انقلابی که برای خدمت زیر سایه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران لباس رزم برتن می کنند.

سردار علیپور از تشییع دیگر شهدای گمنام در تاریخ 20 بهمن ماه خبر داد و گفت: از هیئت های عزاداری و مردم فهیم اهواز درخواست داریم که در مراسم تشییع شهدای گمنام شرکت کنند و یاد و خاطره رشادت های جوانان عزیز میهن اسلامی مان را گرامی بدارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها