امام جمعه بروجرد:

عظمت و استقلال ایران مرهون خون شهدا، هدایت امام (ره) و مقام معظم رهبری است

حجت الاسلام «سید علی حسینی» گفت: استقلال و آزادی ایران اسلامی در دنیا بی‌نظیر است که قدرت، سربلندی، عظمت و استقلال این کشور مرهون خون شهدا، هدایت امام (ره) و مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۳۳۲۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ - 08February 2019

عظمت و استقلال ایران مرهون خون شهدا، هدایت امام(ره) و مقام معظم رهبری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: با پیرزوی انقلاب اسلامی ایران دشمنان در تلاش بودند تا ضربه خود را به انقلاب بزنند اما توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان در طول این سالها با شکست همراه شده است.

وی گفت: چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و امروز ایران با عزت و اقتدار همچنان در مسیر ترسیم شده حرکت می‌کند.

حجت الاسلام حسینی عامل دشمنی با کشور ایران را اسلام و استقلال این کشور دانست و افزود: 22 بهمن یکی از شیرین ترین روزهای تاریخ است که امسال با حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دشمن ناکام و ناامید خواهد شد.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران هزاران نفر شهید و جانباز شدند تا امروز در آرامش باشیم و با خون هر شهید صدها جوان دیگر در این راه قدم می گذارند.

وی با اشاره به سالروز دیدار همافران با امام(ره) افزود: در 19 بهمن همافران و نیروها با امام(ره) دیدار کردند و خود را سرباز امام (ره) معرفی کردند.

حجت الاسلام حسینی با تاکید برلزوم مدیریت جهادی، یادآور شد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مدیریت جهادی داریم چرا که مدیران جهادی می توانند در راستای برطرف کردن مشکلات گام های بلندی بردارند.

خطیب نماز جمعه بروجرد با بیان اینکه امروز ایران اسلامی جزء پیشرفته ترین کشورها بوده و استقلال و آزادی ایران اسلامی در دنیا بی نظیر است، خاطر نشان کرد:این همه قدرت و استقلال نتیجه خون شهدا است که جان خود را تقدیم کردند تا انقلاب به پیروزی برسد.

وی در بخش دگیری از سخنان خود با اشاره به حقوق های نجومی برخی مدیران گفت: متأسفانه برخی از مسئولین حقوق های بسیار بالا  می گیرد، در حالی که عده ای مردم در کشور تنها با مبلغ یارانه زندگی خود را می گذارنند.

وی با اشاره به سالروز عملیات والفجر 8 گفت: در این عملیات رزمندگان ایران اسلامی حماسه آفریدند و در هشت سال جنگ تحمیلی و با عملیات های مختلف درس خوبی به دشمن دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار