نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن پاسخ محکم بر تحریم‌های اقتصادی آمریکا است

آیت الله «سید احمد میرعمادی» گفت: یکی از پیام‌های راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن این است که ما در برابر جنگ تمام‌عیار اقتصادی ایستاده‌ایم و سر فرود نمی‌آوریم.
کد خبر: ۳۳۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸ - 08February 2019

حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن پاسخ محکم بر تحریم‌های اقتصادی آمریکا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، آیت الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه بروجرد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد، با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: فاطمه زهرا (س) ویژگی‌ها و کمالات متعدد داشته است و بعد از رحلت پیامبر (ص) در مقابل دو جریان ایستادگی و مبارزه کرد.

وی با بیان اینکه جریان نخست، جریان نفاق بوده است، فاطمه زهرا (س) در برابر جبهه نفاق ایستاد و مبارزه کرد، جبهه دوم جریان فتنه روز بوده است، گفت: فاطمه (س) بعد از پیامبر اکرم (ص) این جریان فتنه را به‌خوبی مشاهده کرده بود لذا آن حضرت در مقابل این دو جریان ایستاد، مبارزه کرد و مظلومانه به شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: هیچ جریانی، گروهی و دسته‌ای به‌اندازه فتنه و جریان نفاق برای امت اسلامی خطرناک نیست، به همین جهت رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی در طول انقلاب تاکنون در برابر طوفان حوادث شکوه نکرد اما در برابر فتنه فرمود آن جراحتی که فتنه وارد کرد هنوز بر قلب من سنگینی می‌کند.

آیت‌الله میرعمادی ولایت را سبب عزت اسلام و مسلمین  دانست و بیان کرد: فاطمه (س) با این جریان مقابله کرد، به دنبال این بوده که حقیقت ولایت را زنده نگهدارد؛ شهادت این بانوی بزرگ را به فرزندش امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب و همه شیعیان و ارادتمندان آن حضرت تسلیت عرض می‌کنم.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به سالروز اعلام همبستگی نیروی هوایی با امام خمینی(ره)، عنوان کرد: اعلام بیعت و وفاداری ارتشیان قهرمان نیروی هوایی یک حرکت شگرف و تأثیرگذاری در انقلاب اسلامی ایران بوده است و ضربه شکننده‌ای بر پیکره رژیم شاهنشاهی وارد کرد و آن حرکت برای همیشه باقی ماند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: این حرکت نشان از بصیرت، ایمان، وفاداری، شجاعت و عشق‌ورزی ارتشیان نسبت به امام و رهبری بوده است و هرسال این حرکت در مقابل رهبر

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انسان وقتی نگاهی به 40 سال گذشته انقلاب، آن فراز و نشیب متعدد و حوادث گوناگون و تلخی‌ها، شیرینی‌ها، پیروزی‌ها و موفقیت‌های 40 ساله می‌اندازد خودبه‌خود اشک شوق می‌ریزد و افتخار می‌کند و سر به سجده می‌گذارد و در پیشگاه خدا شکرش را به‌جا می‌آورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان افزود: مهم‌ترین وظیفه ما این است که چهل‌سالگی انقلاب را شکر به‌جا بیاوریم، برای نعمت‌های گوناگونی که خدا به ما داده است سجده شکر به‌جا بیاوریم، مردم ایران 40 سال انقلابی بودند، محافظه‌کار نبودند، سازش کارنبودند و زیر بار ذلت نرفتند و معاهدات ننگین را نپذیرفتند، امروز نیز باید این معاهدات جمع شوند، مبادا زیر بار قراردادی که باعث شود منافع ملت در خطر رفت.

آیت الله میر عمادی خاطر نشان کرد: در روایت است که مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود، ما نتیجه مذاکره برجام را دیدیم که چه اتفاقی افتاد، سرانجام آمریکا خارج شد و اروپا یک ساز و کار مالی سرکاری را به ما عرضه داشت، آیا امروز هم باید پافشاری کنیم به اینکه فلان قرارداد را تصویب کنیم.

وی با بیان اینکه حرف ملت این است که قراردادی که منافع ملت را به خطر می‌اندازد هرگز زیر بار این قرارداد نروند، گفت: اینکه این‌ها هر چه تحریم داشتند انجام دادند، 40 سال شیطنت، توطئه و تحریم آمریکا را دیدیم، دیگر چه‌کاری مانده که انجام دهند؟ کاری نکنید که خودمان با دستان خودمان گرفتار شویم، کاری نکنید خودمان، خودمان را تحریم کنیم.

امام جمعه خرم آباد گفت: باید مواظب باشیم شیطان بزرگ با حیله‌های گوناگون وارد نشود، ملت ایران 40 سال تحریم را تحمل کردند، آیا این ملت بزرگ نیست؛ مردم ایران 40 سال اعتمادبه‌نفس، خودباوری و پیشرفت علمی داشتند آیا این‌ها بیعت نیست، 40 سال امنیت، اقتدار، استقلال در این کشور وجود داشت آیا این نعمت نیست؟

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: 40 سال پایبندی به ارزش‌های ملی و مبانی و اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی نعمت نیست؟ امام راحل در وصیت‌نامه سیاسی و الهی می‌فرماید به ملت عزیز ایران توصیه می‌کنم نعمتی که با جهاد عظیم خودتان و خون جوانان برومندتان به دست آوردید همچون عزیزترین امور قدرش را بدانید و از آن حفاظت و پاسداری کنید و بدانید که این نعمت عظیم الهی وامانت بزرگ خداوندی است و کوشش کنید از مشکلاتی که در این زمینه و صراط مستقیم پیش می‌آید نهراسید.

وی گفت: جامع‌ترین کلام برای امروز ما این است و به حمدالله مردم ایران نیز انقلاب اسلامی را به‌عنوان نعمت عظیم الهی قدرش را می‌دانند؛ عزیزترین چیز برای ملت ایران انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله میرعمادی اظهار داشت: حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن قدرشناسی و سپاسگزاری از نعمت بزرگ انقلاب اسلامی ایران است،این راهپیمایی امسال پیام‌های متعددی دارد، نشان می‌دهد که این مردم پس از 40 سال متحد و منسجم و یکپارچه پای این انقلاب ایستاده‌اند و از خون شهدا پاسداری می‌کنند.

وی با یان اینکه پیام دیگر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن این است که ما در برابر جنگ تمام‌عیار اقتصادی ایستاده‌ایم و سر خم فرود نمی‌آوریم، افزود: حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن پاسخ محکم بر تحریم‌های اقتصادی آمریکا است و ما در برابر این تحریم‌ها ایستادگی می‌کنیم اما امسال این راهپیمایی پیام دیگری نیز برای رئیس‌جمهور آمریکا دارد، پاسخ گستاخی رئیس‌جمهور آمریکا و پاسخی برای بیانیه اروپا است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا در چند روز  قبل در سخنرانی‌اش بیان کرد ملت ایران چون مرگ بر آمریکا می‌گویند ما آن ملت را تحمل نمی‌کنیم، گفت: ما به رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوییم بداند این ملت با مرگ بر شاه رژیم 2500 ساله را سرنگون کرده است، شاهد باشد این مردم با مرگ بر آمریکا استکبار جهانی را ساقط خواهد کرد.

وی گفت: همه ما متحد و یکپارچه روز 22 بهمن به‌منظور پاسداری از خون شهیدان و تداوم راه امام(ره) و تجدید بیعت با ولایت و رهبری در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار