امام‌جمعه موقت پلدختر:

حماسه ۲۲ بهمن معادلات دشمن را بر هم می‌زند

حجت الاسلام کاظم تیموری گفت: حضور گسترده مردم، جوانان و مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش پویایی و ورزیدگی انقلاب اسلامی و نشانه پای‌بندی به آرمان‌های امام راحل است که با سردادن شعار‌های کوبنده با صدای بلند و حضورگرم معادلات دشمنان به هم می‌ریزد.
کد خبر: ۳۳۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰ - 08February 2019

حماسه 22 بهمن معادلات دشمن را بر هم می‌زندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از پلد‌ختر، حجت‌الاسلام ‌«کاظم تیموری» امام جمعه موقت پلدختر در خطبه‌های نماز جمعه  این هفته این شهر با اشاره به سیل های اخیر پلدختر اظهار داشت: سیل‌های اخیر خسارات فراوانی به بخش‌های مختلف شهرستان پلدختر وارد کرده که مدیریت بحران استان باید آن را در نظر داشته و توجه ویژه کند.

وی گفت: تخریب و ریزش کانال فرسوده و قدیمی خیابان ولی‌عصر(عج) شهر پلدختر در روزهای گذشته منجر به سقوط یک‌دستگاه سواری پراید و مجروح شدن راننده آن شد که ممکن است در بارندگی‌های آینده در نقاط بحرانی‌تری فرو ریزد.

حجت الاسلام حسینی افزود: از طرفی موقعیت این کانال به‌گونه‌ای است که در جوار داروخانه شبانه‌روزی و ساختمان‌های تجاری و مغازه و مسکونی قرار دارد که آسایش مردم را به هم زده و بازسازی آن همت مسئولان را می‌طلبد.

امام جمعه موقت پلدختر با اشاره به قطعی آب آشامیدنی شهر پلدختر در اثر طغیان رودخانه کشکان و بالا آمدن سطح آن ادامه داد: همت مسئولان باعث شد بسیجی‌وار این مشکل کم‌تر از 48 ساعت رفع و آب آشامیدنی شهر وصل شود که جای تقدیر دارد.

وی به 19 بهمن سالروز بیعت همافران با امام راحل اشاره کرد و افزود: اعلام همبستگی همافران نیروی هوایی در سال 57 با امام کمر دولت رژیم ستم‌شاهی را در هم شکست و امام خطاب به آنان فرمودند درود بر شما که قدر نعمت خدا را می‌دانید.

حجت الاسلام تیموری با شاره به فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) عنوان کرد: سروربانوان دو جهان به روایت شیعه 95 روز بعد ازرحلت پیامبراکرم (ص) درسال 11 هجری قمری با تحمل مشقت‌های زیاد به انجام رسالت خود استقامت ورزیدند و سرانجام با وجود خیانت‌ها و توطئه‌های گروهی روبرو شد.

امام جمعه موقت پلدختر ادامه داد: گروهی که خلافت و جانشینی حضرت امام علی (ع) را نادیده گرفتند، حضرت فاطمه(س) در برابر آن‌ها به دفاع از ولایت ایستاد و تنها شخصیتی بود که مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی به عملیات غرورآفرین فتح فاو در سال 64 اشاره کرد و افزود: این عملیات از غیرممکن‌ها بود که رزمندگان اسلام و نیروهای مسلح در عمق 18 متری آب خلیج‌فارس با جذر و مد شدید موفق به انجام عملیات والفجر 8 شدند که همگان را به تعجب واداشت و نیروهای رژیم بعث عراق را متزلزل ساخت.

امام‌جمعه موقت پلدختر یادآورشد: پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 اظهار داشت: پیروزی  انقلاب اسلامی پیروزی حق بر باطل بود که حضور مردم در راه‌پیمایی این روز دشمن را شگفت‌زده می‌کند.

حجت الاسلام تیموری : پیروزی انقلاب به فرموده مقام معظم رهبری را پایان تحقیر ملت ایران دانست و گفت: 22 بهمن حکم عید غدیر و اتمام و تکمیل نعمت الهی و یادآور وحدت که حضور مردم و مسوولان در راه‌پیمایی این روز واجب است.

حجت الاسلام تیموری گفت: حضور گسترده مردم، جوانان و مسئولان در راه‌پیمایی 22 بهمن نمایش پویایی و ورزیدگی انقلاب اسلامی و نشانه پای‌بندی به آرمان‌های امام راحل است که با سردادن شعارهای کوبنده با صدای بلند و حضورگرم معادلات دشمنان به هم می‌ریزد.

وی به اهمیت راه‌پیمایی 22 بهمن  از جنبه های مختلف اشاره کرد و افزود: این حضور موجب ناکام گذاشتن برنامه‌ها و انتظارات دشمن، پاسخ دندان‌شکن به جنگ تمام‌عیار اقتصادی دشمن، پشتوانه‌ای برای مسوولان، تجلی مردم‌سالاری دینی، آغاز باشکوه دهه پنجم انقلاب اسلامی و بیعت نسل‌های جدید با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار