امام جمعه موقت شهرستان بجنورد:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی دندان‌شکن به جنگ اقتصادی دشمن است

امام جمعه موقت شهرستان بجنورد گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی دندان‌شکن به جنگ اقتصادی دشمن است.
کد خبر: ۳۳۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ - 08February 2019

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی دندان‌شکن به جنگ اقتصادی دشمن استبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین «رحیم مهدی‎پور» امام جمعه موقت شهرستان بجنورد در خطبه این هفته نماز جمعه اظهار داشت: ملت ایران به امامت امام خمینی (ره) در روز 22 بهمن 57 سرنوشت خود را تغییر دادند و 22 بهمن روز آزادی ملت ایران شد.

وی روز 22 بهمن را سرآغاز ایجاد حکومت بر اساس پایه‌های اسلامی خواند و گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی دندان‌شکن به جنگ اقتصادی دشمن است و همچنین راهپیمایی این روز وحدت و همبستگی ملت ایران را پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب به رخ دشمن می‎کشد.

مهدی پور عنوان کرد: پیشبرد اهداف بر زمین مانده در دهه پنجم انقلاب، بیعت نسل چهارم با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری، مردم‌سالاری دینی و تجلی جمهوریت نظام در برابر دشمنان از دیگر پیام‌های حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن است.

امام جمعه موقت شهرستان بجنورد خدمت به مردم را امتحان مسئولان دانست و افزود: کم کاری دولت نسبت به ملت نوعی خیانت به اسلام است که ضربه های جبران ناپذیری را به کشور وارد می‎کند، بنابراین مسئولان باید به مردم، صادقانه خدمت رسانی کنند.

وی بیان داشت: مردم پشتوانه دولتمردان برای حل مشکلات هستند، بنابراین مسئولان باید قدر حضور مردم را در هر عرصه‎ای بدانند و تلاش کنند امور را به بهترین شکل برای رفاه و آسایش مردم انجام دهند.

مهدی پور در پایان تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی و پیروی از دستورات رهبر انقلاب راه نهایی برون رفت از مشکلات اقتصادی در کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار