بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 13

نمایش فعالیت 16 ساله موسسه جنات فکه در نمایشگاه مطبوعات

مسئول غرفه موسسه فرهنگی جنات فکه در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس با اشاره به فعالیت 16 سال این موسسه و نشریه فکه گفت: مجله فکه تا به امروز فراز و نشیب زیادی داشته است و وابستگی و حمایت نهاد خاصی هم نداشته است.
کد خبر: ۳۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹ - 09November 2014

نمایش فعالیت 16 ساله موسسه جنات فکه در نمایشگاه مطبوعات

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، باقری مسئول غرفه موسسه فرهنگی جنات فکه با بیان اینکه این موسسه با مجله "فکه" در نمایشگاه حاضر شده است، گفت: موسسه فرهنگی جنات فکه از سال 77 فعالیتهای خود را با تعدادی از رزمندههای عرصه دفاع مقدس آغاز کرد.

وی با تاکید بر اینکه  تا به امروز کار را به صورت ماهنامه تخصصی دفاع مقدس ادامه دادهایم، افزود: چرایی جنگ، تحلیل دفاع مقدس، شرایط جنگ هشت ساله، تبیین فرهنگ دفاع مقدس و نهضت جهانی اسلام از موضاعاتی است که خط مشی اصلی موسسه را تشکیل می دهد.

باقری با اشاره به دومین روز کاری نمایشگاه تصریح کرد: نمی توان در مورد استقبال مردم قضاوت کرد چرا که نمایشگاه تخصصی حوزه مطبوعات و رسانه است و مثل نمایشگاه کتاب مخاطبان آن عموم مردم نیستند. در حقیقت می توان گفت نمایشگاه مطبوعات پاتوقی برای اهالی رسانه است.

وی در پایان به آینده نشریه فکه اشاره کرد و گفت: مجله فکه تا به امروز فراز و نشیب زیادی داشته است و وابستگی و حمایت نهاد خاصی هم نداشته. اگرچه شرایط سختی در هزینه های چاپ و دستمزها داریم ولی سعی کرده ایم تا با کمترین نیرو بیشترین راندمان کاری را داشته باشیم. ما خود را خدمتگذار شهدا می دانیم و مطمئنیم خودش آنها در انجام کارها به ما کمک می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار