امام جمعه الیگودرز:

بی‎تدبیری برخی از مسئولین را نباید به پای انقلاب گذاشت

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده گفت: دستاوردها و پیشرفت‎های 40 ساله نظام اسلامی باعث آبروریزی دشمنان شده و نباید بی‌تدبیری برخی مسئولین را به پای انقلاب گذاشت.
کد خبر: ۳۳۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹ - 08February 2019

بی تدبیری برخی از مسئولین را نباید به پای انقلاب  گذاشتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، حجت‎الاسلام «محمدعلی ارزنده» امام جمعه الیگودرز در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر اظهار داشت: دشمنان در طول تاریخ انقلاب با راه‎اندازی کودتا، توطئه‎ها، فتنه‎ها و نفاق‎ها برای براندازی نظام و از بین بردن اسلام همواره تلاش کردند ولی بعد از 40 سال خودشان صریحاً اذعان می کنند که انقلاب اسلامی آبروی آنها را در سطح جهان برده است.

وی افزود: امروز با لطف خداوند متعال دستاوردهای نظام در زمینه هوا و فضا، صنعت، فناوری نانو بسیار چشمگیر بوده است و کشورمان توانسته است در زمینه های مختلف  در جایگاه اول تا سوم جهان قرار بگیرد.

خطیب نماز جمعه الیگودرز به پیشرفت های موشکی و دفاعی کشور اشاره کرد و گفت: امروز ماهواره‎های جاسوسی دشمنان با استفاده از لیزر توسط سربازان ولایت و حافظان امنیت نابود می شوند.

حجت الاسلام ارزنده دستاوردهای 40 ساله و پیشرفت های علمی ، نظامی و موشکی انقلاب اسلامی  را مایه  قدرت و اقتدار نظام اسلامی دانست و عنوان کرد: متأسفانه عده‎ای نمی‎خواهند دستاوردهای نظام را مشاهده کنند با سخنان خود همه چیز را زیر سؤال می برند در حالی که  بی تدبیری برخی مسئولین و دولتمران در زمینه اقتصادی را نباید به پای انقلاب  گذاشت.

وی به راه اندازی کارخانه زیر زمینی ساخت موشک توسط سپاهیان اسلام و موشک هویزه اشاره کرد و افزود: امروز فرمانده سپاه پاسداران و فرمانده نیروی هوا و فضا با حضور در کارخانه موشک سازی و افتتاح موشک هویزه اقتدار و سربلندی سربازان ولایت را به دشمنان نشان می دهند،  موشکی توسط فرزندان این کشور ساخته شده است  که خود خبرگزاریهای رژیم صهیونیستی به عدم توانایی امریکایها و تجهیزات نظامی آنها  برای مقابله با این  موشک اذعان می کنند. 

امام جمعه الیگودرز با اشاره به ارائه طرح مقام معظم رهبری برای اصلاح ساختار بودجه ای کشور، خاطر نشان کرد: بنا بر گفته رئیس مجلس مقام معظم رهبری در 4 ماه آینده در خصوص مشکلات اقتصادی طرحی را  ارائه خواهند داد که این اقدام رهبری نشان از بی توجهی دولت و مجلس به مشکلات اقتصادی است.

حجت الاسلام ارزنده ادامه داد: متأسفانه برجامی که قرار بود آفتاب تابان باشد به ملت گلابی بدهد به مرحله ای رسیده است که  برخی کشورها تعیین کرده اند که نفت و پول را از ما بگیرند و در مقابل غذا و دارو به کشور بدهند اینها این ذلت را برای ما آورده اند.

وی به راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اشاره کرد و افزود: راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان الیگودرز از ساعت 10 صبح از میدان آزادی در شهرستان الیگودرز  برگزار می‎شود قطعا مانند سالهای قبل این مراسم با حضور مردم ولایتمدار پرشور برگزار خواهد شد و حماسه ای دیگر از مردم این شهرستان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار