بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 18

هاشمی: موفقیت ورزشکاران جانباز مرهون وجود نگاه بسیجی در مدیریت ورزشی است

رییس کمیته ملی المپیک موفقیت در ورزش جانبازان را مرهون وجود نگاه بسیجی در مدیریت ورزشی کشور دانست و گفت: با توجه به این نوع مدیریت توانستیم در پارالمپیک آسیایی گذشته 120 مدال کسب کنیم.
کد خبر: ۳۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵ - 09November 2014

هاشمی: موفقیت ورزشکاران جانباز مرهون وجود نگاه بسیجی در مدیریت ورزشی است

کیومرث هاشمی در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس با اشاره به اینکه از ظرفیت جانبازان و ایثارگران در حوزه ورزش به صورت کامل بهره گیری می شود، گفت: هماکنون نیروهای ارزشی و کارآمدی که در دفاع مقدس حضور داشتند در تیم های ما حضور دارند، اما این حضور باید پررنگ تر شود.

هاشمی ادامه داد: نگاه بسیجی باید در بدنه مدیریت ورزشی کشور نهادینه و توقعی که مقام معظم رهبری از حوزه ورزش و استفاده از نیروهای ارزشی دارند مرتفع شود.

وی با بیان اینکه ما تجربه 8 سال دفاع مقدس را داشته ایم و این می تواند نقش موثری در موفقیت های ورزشی داشته باشد، اظهار داشت: ما هماکنون در حوزه ورزش جانبازان و معلولین توانسته ایم به توفیقاتی دست پیدا کنیم که جهانیان را متحیر کرده است. امروز در ورزش کشور باید از نیروهای ارزشی بهره خاص برد.

هاشمی در ادامه یادآور شد: ما در پارالمپیک آسیایی گذشته توانستیم 120 مدال را به دست آوریم که این تعداد مدال برای اولین بار در تاریخ ورزش معلولان کشور حاصل شد که این موضوع نشأت گرفته از وجود نگاه بسیجی در بدنه مدیریت کشور است.

وی در پایان بیان داشت: ما اثبات کرده ایم که با این نوع مدیریت می توانیم بهترین نتایج را در مسابقات بینالمللی کسب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها